15.10.2013 г., 22:26 ч.

Страх ли те е? 

  Проза
460 0 0
1 мин за четене

Направи ми услуга,  остави мишката и клавиатурата, нека си починат малко. Отиди до огледалото и се погледни в очите. Видя ли страх? Ако те е страх, всичко е наред и мен ме е страх. Но се страхуваме по различни причини.

От какво те е страх? Може би не харесваш това, в което си се превърнал ? Преди 10 години предполагал ли си, че ще стигнеш до тук. Може би си мислил, че животът е твърде лесен и ти си се разочаровал. А може би е бил труден в самото начало. Може би е началото на края или края на началото. Ако сега ти се вижда трудно, представи си какво ще е след 10 години. 

Отново ли те обзе страх? Мен също! Ами ако след 10 години е по-лесно. Ами ако след 10 години те е страх от човека, който би могъл да се превърнеш, вместо от човека, който си. Може би знаеш какво искаш и въпреки това не предприемаш нищо. Мислиш си, че е твърде голямо и ти трябва дългосрочен план, а то се оказва едно мърдане на пръста.

А сега ми направи още една услуга, изключи компютъра излез и не се връщай докато не направиш това, от което винаги си се страхувал!

 

Кой е най-големият ти страх?

© Деко Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??