27.03.2007 г., 15:35 ч.  

Сънуваш 

  Проза » Разкази
1186 0 2
1 мин за четене

           Здравей! Чудиш ли се? Недей!!! Аз просто влязох в съня ти. Исках само да те погледам. Нали не ти преча? Мога ли да те погаля? Не ми отказвай! Така силно искам да те притисна до себе си! Спираш дъха ми. Чакай... Постой така... Чудесен си! Нека те целуна! Не се плаши. Това е просто сън. След малко ще се събудиш развълнуван и всичко ще е свършило, аз няма да съм до теб. Така че, спри се, позволи ми да те целувам. Харесва ли ти съня? Искаш ли да заминавам вече? Не мога! Не искам да те оставя! Дай ми още една целувка и ме притисни към себе си. Постой така! Трудно ли е? Много ли искам? Само любовта ти ми е нужна. Обещавам ти насреща всичко, което пожелаеш. Ти само ме прегърни. Искам да ти дам цялата си любов и преданост. Пазя ги за теб. Омръзнах ли ти? Потрай още няколко минути и ще те събудя! Ще те оставя сам да си помислиш, за да решиш дали искаш вярността ми. Ще се грижа за теб! 

           Е, хайде, тръгвам! Събуди се... Вече си сам...

© Елена Мирчева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • И ти като моята приятелка Надя,сънуваш цветни и широкоекранни сънища.А аз нали имам роза такова де,склероза и си забравям сънищата на сутринта.Дано ти се сбъдне съня,защото е прекрасен!!!
  • Дано не остане само сън,защото е много красиво!!!
Предложения
: ??:??