26.09.2023 г., 21:43 ч.

 Съветът на Жътваря 

  Проза » Други
184 1 6
Произведение от няколко части
1 мин за четене

Жътвар ме посети тази нощ, но не за да вземе душата ми за отвъдното, а за да ми разкаже история. Седна на леглото и ми каза да не се страхувам. Аз се изправих и разтърках очи за да се уверя, че е истина. Жътварят ме хвана за ръка и започна. Разказа ми история за млада жена, която скочила от най-високия мост в света, заради своята изгубена любов. Аз се разплаках и го попитах: “Защо ми разказваш това?”. Той ме погледна с черните си като смъртта очи и ми отговори на въпроса с въпрос: "Защо ти е да знаеш, като още не си го преживяла?” Аз учудено го погледнах и после се досетих. Жената бях аз! “Запомни едно!” - заповяда ми той и продължи: "Ако някога срещнеш любовта, не се залъгвай, а я превърни в сън, така и двамата ще се спасите!”

“Как така?” - попитах го аз изненадано, но преди да ми отговори Жътварят изчезна в облак черен дим.

На другия ден като се събудих, излязох с кучето си на разходка и насреща ми се зададе момче. Той се спря за да се порадва на малкото животинче пред мен, след което протегна ръка към мен и се представи. Жътварят в този момент се появи зад неговия гръб и поклати отрицателно глава, за това не хванах ръката на момчето, а просто продължих напред. “Превърни го в сън!” - заповядах си аз и затворих очи.

» следваща част...

© Ева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Слънчево е тук! Превърни любовта си в сън, мило момиче, когато се появи истинската ти сама ще разбереш. Тогава не я изпускай и я хвани за ръка и подхранвай я всеки ден с все повече и повече любов…защота жътварят е прав, любовта е сън, но това не я прави по-малко реална и истинска. Две неща не могат да се скрият, едно от тях е любовта. Тя се явява, преобразува се и остава.
  • Япония, Корея и Китай са ми в сърцето, много искам да отида там и да се запозная с любимите се актьори.
  • Хубаво кино правяк корейците. И мен ме е вдъхновавло, може би понеже прекарвам много време в Япония а японците и корейците са близки като култура...
  • Аз като за начало мислех да е Ангел, но понеже съм фен на корейските сериали и в момента гледам един за жатвари и за това.
  • Ти пък защо ги слушаш тез жътвари? Заради тях най- много да изпуснеш някой готин екземпляр. Или пък богат.
  • 🙁... Жетварят винаги се е възприемал от хората като отрицателен герой ... от разказа разбирам, че в този случай е пожънал целия предстоящ живот ... 🙁 ... не бих му повярвал
Предложения
: ??:??