20.11.2019 г., 8:40 ч.

Създатели на вселени 

  Проза » Фантастика и фентъзи
729 2 3
2 мин за четене

Митьо Сбъркания откри машната на вселенските желания. Ей така я откри – събуди се, щукна му нещо, взе да рисува – щото по чертане в училище имаше три с клизма, после обясни на Мето Клинеца какво да изчука. Мето рече да не се заяжда и спори с шашавия си съсед, метна в огъня едно парче желязо и си помисли, че отдавна е време да напусне селцето. В столицата какви по-почетни работи от оцеляващ селски ковач има… Братовчед му държи площадката пред една централна църква, обещава му хубаво място и добри доходи от минаващите туристи и аборигени…

Важното е, че Мето изчука основата, после Митьо домъкна някакви чаркове от сметището край реката, завъртя едни гайки и…

И по медиите гръмна сензацията – България има своя велик учен, открил машината на вселенските желания. Неголяма, захранваща се с електричество от небесата, малко бавно действаща – едва един човек на минута обработваща, обаче…

Обаче, прехвърляща този човек в зоната на желанията му. Сам върху планета по негов избор. Кеф ти безкрайни равнини, кеф ти високи планини, кеф ти безбрежен океан с един само пясъчен плаж, кеф ти рифове и риба, кеф ти вълни за сърф…

Просто машината влиза в мозъка на човека и го прехвърля нейде си.По желание…

Опразни се България. Опразниха се Балканите. Опразни се Европа. Опразни се планетата Земя. Че кой ще седи тук и ще се блъска в милиардните тълпи, кой ще гълта мръсен въздух и ще се трови с политики, икономики, войни и тъпанарщини? Намисляш си – и си сам, щастлив, спокоен…

А на планетата Земя кацнаха квадрилионите от системата ДжинКуаКуа Мегамини. Които живееха по друг начин. С един разум, с еднакви желания, с еднакви планове. И хич не им трябваха отделни планети. А само една Вселена…

Та взеха Земята за база и хвръкнаха. Към всичките милиардни планети на земните жители. Какво може да направи един човек, макар и господар на планетата, срещу толкова ми ти…

И джинкуакуамегамините завладяха и тая Вселена. Всичките милиарди планети – сега вече опразнени от навлеците върху им.

След което се заоглеждаха – къде е следващата планета с човекоподобни…

 

 

Готов за гости - https://genekinfoblog.wordpress.com/

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Красе, Стойчо!
  • И лудите понякога имат право...😂
  • Така е Генек, ... Магелан е открил протока, а Гагарин прави първия космически полет... все отнякъде трябва да се тръгне... е, ако знаех за тази машина на вселенските желания по-рано. Много хубава фантастика. Толкова близо до реалността, че ти създава усещането за нереалност! Поздрави, Генек и благодаря за перото!
Предложения
: ??:??