25.04.2012 г., 10:20 ч.

Такъв е животът 

  Проза » Други
668 0 1
1 мин за четене
Израстваме с красивите приказки за принцове и принцеси, където принцесата се омъжва за принца, добрият побеждава лошия и всички заживели щастливо до края на дните си. Четем и гледаме филми, в които любовта се среща на всеки метър. Но никой не ни предупреждава, че в животът всъщност е много по-различно. Реалността, в която живеем, е твърде далеч от розовите приказки, от романтичните клипове и легенди за любовта. Обиколени сме от хора, които са твърде далеч от представата ни за добра, смела и борбена личност. По-скоро оставаме с убеждения за лицемерни, низки хора, отпуснали се блажено в лапите на Дявола. 
Порастваме и разбираме, че мечтите, които сме имали, не се осъществяват лесно. И че са много малко тези, които срещат първата си любов и остават заедно завинаги, в добро и зло, в болест и здраве, в богатство и бедност, както са се заклели пред Бог. Днес хората лъжат повече, крият се зад дебели маски, вледеняват сърцата си, не използват душите си. Днес хората мечтаят за пари, за много пари и власт. За влияние над другите, за връзки навсякъде. Днес хората не вярват в любовта, не я и търсят. Днес се мамим, разиграваме и караме като кучета и котки. Избиваме се, крадем се, мразим се. Даваме обещания, които не спазваме. Кълнем се, а след това разсичаме оковите на клетвите. Смеем се малко. Плачем много. Обичаме малко. Ненавиждаме много. Съществуваме с мисълта, че живеем. Истинска борба е, ако успееш да запазиш себе си след всички битки в живота. Ако успееш да останеш добра и мила личност, с отворено сърце и силна вяра. Защото никой не се ражда лош, но всеки от нас има една своя скрита лоша страна. А днес... днес хората предпочитат тя да бъде това, което всеки друг ще вижда. Истинско предизвикателство е, ако запазиш същността си и откриеш човек, който ще те направи по-добър и ти него. И ако имаш такива личности в живота си - цени ги, обичай ги, пази ги!
 

© Лилия Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??