21.06.2020 г., 11:12 ч.

Тези, които наистина ще ни оправят 

  Проза » Хумористична
549 0 8
2 мин за четене

 

- Добре дошли - изправи се бавно председателят на новообразуваната партия и се усмихна мазно и доволно - Драги партийни членове, знаете целта на днешното ни събиране, но първо нека отхвърлим другите простотии. Всички сме стари кадри, знаем как стават нещата и няма какво да се церемоним. За да спечелим изборите за депутати ни трябват добре познати лица, които да привлекат електората. Затова всичко е ясно. По-късно ще се спрем на​ избора ми, които, естествено, е сведен до звезди от попфолка, театъра, киното и няколко изперкали професори за цвят, колкото да почувстват ония говеда, че сме сериозна и мислеща за тях партия...
 В този миг речта му беше прекъсната от спонтанни (и добре режисирани) аплодисменти и викове: "Ура". 5 минути по-късно председателят се изкашля, шумът стихна и той продължи.
- И така. Предизборните ни обещания също са ясни... Свобода на словото, затвор за престъпниците, повишаване на пенсиите и други тинтири-минтири... Това не е интересно, мисля, като тема, затова ще наблегна на най-важното. Въпросът с гласовете на малцинствата е много важен! Тук решението е ясно! По 50 лева на глас от гетата, а ако се наложи, няма да се скъпим! Все пак и конкуренцията не спи... Освен това ще организираме и дебати с яко плюскане, като за всеки присъстващ менюто ще е от две кюфтета и една наденица между тях! Изборът как да изглежда ястието е много важен! А защо е така, ще разберете сега.  Подобен символ ще е и този на герба на партията ни... А в края на речта ми, ще разберете, колко е важно това за всички нас... Такааа... Да продължа. За агитирането на населението освен това искам да заявя най-отговорно, никой да не се жали! Тези говеда толкова са претръпнали, че вече и болестта луда крава няма как да ги хване... Затуй дерзайте смело, но... думи, като морал, честност, етика и прочие не искам да чувам никъде другаде, освен в речите ви за пред ония...
 В този миг отново спонтанно (и пак добре режисирано) залата избухна в нови овации. Председателят пак се изкашля и продължи с речта си.
- И тъй, драги другари, съпартиини членове. Дойде времето да обсъдим най-важната точка за деня (всъщност и единствената такава). Всички сте в час, но все пак, отново ще ви напомня! Това е изборът на име на партията ни. То трябваше да е ясно и разбираемо за електората​. Толкова, че само като чуе инициалите, да почувства истински нашето послание към него! Да разбере, че ние стоим плътно зад народа. Трябваше да грабва, да разчупва стандартите... Затова се спрях на три букви и от тях изградих името, с което ще превземем властта! То ще е лицето на нашият имидж, а трибуквеният инициал ще е нашето послание към тълпата... А сега тържествено обявявам името на нашата партия! И то е: "Коалиция за Успешна Република".
 Няколко секунди в залата царуваше само тишината... Постепенно всички присъстващи членове​ анализираха думите на своя председател... А когато сглобиха в мозъците си и трибуквеният инициал, залата направо се взриви от бурните им аплодисменти. И този път те наистина бяха напълно спонтанни...
 А народа дори и още не подозираше, че вече се е учредила и партия, която буквално щеше​ да го оправи...

08.12.2014.

 

Георги Каменов 

© Георги Каменов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??