23.10.2009 г., 19:39 ч.

Топъл шоколад 

  Проза » Разкази
1045 0 2
1 мин за четене

Ко Та Рак завари Сянка да пие някаква гореща напитка.
- Искаш ли? - въпросително кимна към течността сянката. Котакът любопитно надникна в чашата му и идентифицира субстанцията вътре като топъл шоколад - любимата гореща напитка на Сянка.
- Мляко с какао имаш ли? - реши все пак да попита за своята любима гореща напитка Ко Та Рак.
- Не - извинително сви рамене човекът. - Съжалявам.
- Тогава и топъл шоколад става - великодушно махна с лапа котакът.
...
Но Щен Вълк завари Ко Та Рак и Сянка да сърбат нещо от чаши, от които се издигаше гореща пара, подуши и веднага разбра какво пият приятелите му - топъл шоколад.
- Искаш ли? - попита го в това време Сянка.
- Вино имаш ли? - реши да провери вълкът.
- Не - отново сви извинително рамене сянката. - Съжалявам.
- Тогава и топъл шоколад става - повтори дословно репликата на Ко от преди малко Но Щен Вълк.
...
Черната Пантера Ра завари Ко Та Рак, Но Щен Вълк и Сянка да пият нещо в почти пълен синхрон.
- Какво е това в чашите? - веднага попита тя.
- Топъл шоколад - отговори й Сянка. - Искаш ли?
- А нормален шоколад имаш ли? - поинтересува се пантерата.
- Не - за кой ли път вече сви извинително рамене сянката. - Съжалявам.
- Нищо - още по-великодушно и от Ко Та Рак махна с лапа Ра. - И топъл шоколад става.
...
Гар Ван завари Черната Пантера Ра, Ко Та Рак, Но Щен Вълк и Сянка да надигат някакви чаши, от които излизаше на талази гореща пара. Сенчестата се замисли за момент и заяви категорично:
- Искам и аз топъл шоколад!

© Стоян Вихронрав Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Аз още обичам да пия тази напитка
  • уникално е.. събужда детското в мен.. спомням си когато бях много мъничка и много обичах да пия топъл шоколад...
Предложения
: ??:??