3.11.2005 г., 11:03 ч.

Този прекрасен живот 

  Проза
1654 0 2
3 мин за четене

Този прекрасен живот

 

12 март

Днес почина милата ми Беки,моето сладко кученце.Съкрушена съм.Непрекъснато си спомням как въртеше опашка и ме гледаше с лъскавите си очички.Боби,моето гадже,дойде и ми помогна да се справя с всичко.След погребалната церемония ме докара у дома,направи ми чай с мед,затъмни стаята и ме остави да се наплача на рамото му.Накара ме да изям огромно парче торта,зави ме с любимото ми одеало и си отиде.Боби е истинско съкровище!През нощта станах и изядох останалата торта.

13 март

Все така ми е мъчно,успокоява ме единствено мисълта,че душата на Беки е при ангелите и ми маха с опашчица отгоре.Боби дойде и ми донесе два страхотни шоколада.

18 март

Открих нови видове шоколад.

20 март

Изглежда,малко съм понапълняла.

22 март

Шоколад и ядки,шоколад и портокал?Не мога да реша коя комбинация е по-вкусна.

24 март

Дрехите ме стягат,но Боби каза,че изглеждам чудесно и,че съм страшно женствена.Обичам го!

30 март

Бях на гости у Ели.Направи ми прелестни палачинки със сладко от ягоди.Взех рецептата.

3 април

До нас откриха нова сладкарница.Тортите им са невероятни,но аз застрашително пълнея.Край!От утре само плодове и салати!

4 април

Майката на Боби беше изпратила баница,не можах да устоя,а и той щеше да се обиди.Но от утре-само ябълки!

10 април

Съседката отгоре си изтупва постелките над главата ми.Скарахме се,купих си торта,за да се успокоя.

1 май

Вече е топло,излизах с приятелки и ядохме сладолед.

10 май

В супермаркета има сладолед на седем фирми,трябва да реша кой е най-добрия.

19 май

Талията ми се е увеличила с 8 сантиметра.Ужас!Днес хапвам за последно,от утре-пост и молитви.

28 май

Не мога да гладувам,но от утре ще правя гимнастика.

1 юни

Сутринта реших да спортувам.Оказа се,че съм натежала от кръста надолу и не мога да си направя упражненията.Трябва първо да отслабна,после ще спортувам.

15 юни

60 килограма съм.Дори и през пубертета не съм била толкова дебела.

 

                      

                                                   - 2 –

30 юни

62 !

11 юли

63 килограма съм!Депресирана съм и само сладоледът ме утешава.

20 юли

Сладоледът с ванилия и ягоди е върхът !

21 юли

И с карамел не е лош .

22 юли

Най-добре е да се ядат 2-3 вида смесено.

23 юли

А какъв има във фунийка-просто прелест!

29 юли

Боби ме напусна.Заради Елица-едно анемично дръгливо същество.Цял ден плаках и разглеждах снимките в албума,после излязох и си купих три кутии сладолед.

20 август

70 килограма съм.Отначало бикините ми стояха като на сумо борец,а сега краката ми дори не влизат в тях.Трябва да си сменя изцяло гардероба!Сега ходя само с една широка пола с ластик.

14 септември

74 килограма.

2 октомври

75 килограма.На главната ме заговори един много мил господин.Каза,че мога да изкарам някой лев,ако рекламирам техния препарат за отслабване.Бил абсолютно безвреден и изцяло на билкова основа.Уговорихме си среща в офиса му.

4 октомври

Подписахме договора.Трябва да кача още 5 килограма,за да бъде по-ефектно отслабването ми после.

1 ноември

Трудно ми е да се движа.Поръчвам си пици и дюнери по телефона.

13 ноември

От телевизията идваха да ме снимат.Платиха ми добре.Известна съм.Донесоха ми плодова торта.

7 декември

Поканиха ме в „Макси шоу”.Животът ми е осмислен.Мога да ям колкото си искам.Не е ли прекрасно ?

 
 

 

© Здравка Маринова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??