-Устни.... прилуни, край призрачен.... настръхнало по утрото.... -Ама и ти си един философ-засмя му се-Понякога не те разбирам. Лекомислие е да си толкова дълбок, от мен да го знаеш. Трябва да си приемлив. Разбираш ли ме, глупчо. -Крачка... възможности цъфтят по алената длан... -Не мога да не се съглася, но ми се струва, че тази сутрин си тъжен и дъхът ти такъв. Аромат на повяхналото носи. Не се смееш, а вчера направо си мислих, че ми се подиграваш. Много весело ти беше... -Дражета цветчета поглъщат очите.... -Понякога си мисля, че имаш разум. Всички казват, че си луд... -Клюкарка....тръстика....потръпва....мравуняк...бедра...стича...лепка...стича... -О, престани. Объркваш ме. Поруменя леко. Побъркала съм се. С кого говоря? Но зашо понякога звучи толкова разбираемо. Вдигна пак очи към избродираното с думички перде. Вятърът го запретна и в гънките прочете: -Устни... прилуни, край призрачен... настръхнало по утрото... Но това не е възможно. Вятърът никога не огъва пердето два пъти по един и същ начин. Никога думите не са едни и същи. Въобразявам си. Не, сега го прочетох за пръв път. -Крачка... възможности цъфтят... по алената длан... Не, луда съм. Луда съм за връзване. Халюцюнирам. Това е само едно перде и вятър. Няма разум. Случайна подредба на красиви думи. Как и хрумна да избродира прозрачното перде със златисти думички не помнеше, но си прекарваше чудесно. Губеше престава къде е, понякога забравяше, че е нейното перде. Струваше й се, че един непознат и чете стиховете си и дори страниците шептят. Опомняше се после с горчива усмивка, припомняше си, че пердето е просто перде, а вятъра не разбира от поезия и само си вее. Сега й се струваше, че полудява, защото той се повтаряше. В този момент в стаята влезе мъжа й. Беше гневен. Изруга. Напомни и нещо което трябваше да е свършила. -По цял ден стоиш пред този прозорец! - крясна, с един замах скъса пердето и го изхвърли през прозореца. За миг вятърът го подхвана. То се превърна в призрак, а после безсилно пляскайки с крила изчезна от погледа й. Преглътна сълзите. Пердето го нямаше. През прозореца се виждаше живота. Такъв какъвто е.
Йо, твоето перде няма кой да отнеме,
ушила си го със светлина,
със слънчеви и лунни лъчи,
с отблясъци от сняг и частици дъга,
обшила си го с думи
от платина,
от претопен език на древна камбана,
със сребро
от претопен торс на езческа богиня,
с мед от слънчеви загари,
и разбира се с капки кръв
и червило.
Това перде стои между битието и теб,
но не да скрие реалността,
а напротив да я направи по-истинска.
Радина, благодаря ти, радва ме всеки нов читател. Не знаеш колко много! За това живея. А идеите, не знам точно как, но не идват при мен, а по-скоро ги ловя, обикалям из духовните си джунгли, понякога е дори рисковано, залагам капани и улавям частици битие.
Трудно ми е да кажа, състояния. Освобождавам си въображението, анализирам ситуация в която бих попаднал или такава при която се е случило нещо необичайно и си представям какво би било. Черпя и от живота и оставам да преминат всички емоции през мен, без да ги задържам, без да ги отбягвам, но гледам да ги излея върху листа, защото иначе е опасно за разума и здравето(
Искам си пердетоооо
А ти си уникален в сетивността и
начина по който излагаш всяка мисъл...
Ама то перето си го имаме
и полъха е от нас самите
остава само да четем случайно подредените думички
а ти това го умееш перфектно
Сякаш виждаш всички възможни пердета на този свят едновремено.
За теб няма скрито...
Разтърси ме разказа...
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.