18.08.2014 г., 15:46 ч.

Три съня 

  Проза » Фантастика и фентъзи
628 0 0
6 мин за четене

Ще ви разкажа три съня

Сън първи "Коварна игра"

Играли ли сте някога екшън игри от типа на Дуум или Сириус Сам. Ако сте играли, знаете че целта на тези игри е да пребиеш колкото се може повече грозни и страшни чудовища, които често ти изникват от изневиделица и те карат да подскачаш от стола. Сега си представете, че сте в самата игра и наистина трябва да се справите със всичката тази сган – очи в очи (или там каквото имат гадовете). Вече сте на последния бос - гадно, грозно и мутирало гигантско изчадие, което би накарало и дявола да подвие опашка от страх и което има богата гама от методи, с които да ви види сметката по най-ужасяващ начин.
Битката започва. Изчадието почва да ви стреля и да бълва десетки други по-малки изчадия, които също така ви стрелят. Има всякакви – камикадзета, роботи, въоръжени с ракетохвъргачки, летящи скелети, еднооки джуджета, налитащи на бой и така нататък. Вие влизате в ролята на Рамбо и с богат набор от оръжия, започвате да ги избивате. Първо използвате лазер, след това ракетохвъргачка и картечница и така успявате горе-долу да пометете сганта и да нанесете солидна доза поражение на главното изчадие - боса. Тъкмо когато битката тръгва във ваша полза, пред вас изниква страшно готина мацка (при мен беше главната героиня от Страшен филм) и започва да ви целува и съблазнява. Вие не се съпротивлявате (да не сте луд) и след малко почти започвате сериозната работа, когато изведнъж си спомняте къде сте и какво правите. Изритвате мацката и я пълните с куршуми, и в този момент разбирате, че в нея е била вложена най-коварната машина, която сте виждали – машина, в която ако малкия ви войник беше влязъл, щеше да го накара да се чувства като Луи XVI по време на революцията.
Вие сте потресен. Какво коварство! Какъв екшън герой щяхте да бъдете, ако ви бяха отнели най-личното оръжие. През това време, босът си е възстановил напълно кръвта и са ви обкръжили от всички страни. Разбирате, че битката е загубена, пък и вече не ви си играе тази коварна игра. Търсите бутоните alt и F4, но разбира се не ги намирате. Вие сте в играта. Играта е вашият живот. Не можете да избягате. Огорчен, решавате да умрете достойно и да не попадате във вражески ръце, та затова отивате до близката бездна, поглеждате в необятното пространство и се хвърляте, чудейки се какво ли има след смъртта. Тъкмо преди да се размажете на дъното се събуждате.

Сън втори "Жената-вълк"

Живеете на село, близо до гората. Един ден решавате да се поразходите из гората. Птичките пеят, слънцето жули и така нататък. Както се разхождате обаче, виждате пред себе си вълк. Студена пот започва да ви облива и вие започвате да бягате към селото с всичка сила, а вълка е подире ви. Ала странно защо не бърза и се държи на дистанция. Стигате с облекчение най-накрая до вкъщи и решавате да насъскате кучето да изгони вълка. Той тръгва да го гони, настига го и го ранява. Вие си отдъхвате. Опасността е преминала. Лягате блажено да си починете.
На следващия ден някой чука на вратата. Вие отваряте и с изненада откривате, че отвън ви чака жена, с лапи и уши като на вълк и ви гледа с лакоми очи. Разбирате, че това е вълкът от вчера, или да сме по-точни - вълчицата от вчера. Без да продума, тя ви напада като хала и си забива острите вълчи нокти във вас. Не можете вече да избягате. Боли ви. Тя ви настанява на масата и ви разказва колко сладко ще похапне с вас след малко. Опитвате се да се измъкнете, но това само влошава нещата – тя впива ноктите си още по-силно във вас. Тогава забелязвате ножа на масата и в пристъп на отчаяние решавате да рискувате. Нападате жената-вълк в яростен пристъп. Тя има прекрасно женско тяло и вие забивате ножа си в него – забивате го в корема ѝ, под ключицата ѝ, в гърдите ѝ; и тя издъхва. Вие сте спасен, но се чувствате и леко гузен за убийството, ала нямали сте друг избор, си казвате – иначе щяли сте да се превърнете във вкусна вечеря. След кратък спор със себе си, решавате този морален казус във ваша полза и тръгвате да се освобождавате от тялото на жената-вълк. Тогава забелязвате, че с нея се случва нещо много странно. Лицето ѝ става лилаво, зъбите и се променят и остават да стърчат само два конусовидни кучешки зъба. Тя си отваря очите и ви гледа зловещо и кръвожадно. Разбирате, че се е превърнала във вампир. Преди да имате време да направите каквото и да е, тя впива своите зъби във вас и това е последното нещо, което си спомняте.

Сън трети "Човекът, който живее в тоалетната"

Търсите работа и виждате обява "Набираме персонал" на прозореца на едно заведение и решавате да кандидатствате. След кратко интервю сте приет на работа като сервитьор. Започвате да работите в това заведение и постепенно се запознавате с персонала. Има всякакви хора, но впечатление ви прави едно момиче, което прекалено често се отбива в тоалетната. Тук трябва да отбележим, че в това заведение няма канализация и всички нечистотии се събират в един малък подвижен контейнер. Всяка седмица минава камионът-лайнарка и изпомпва събралото се съдържание с маркуч. Един ден решавате да проследите това момиче, за да разберете какво толкова прави там. Последвате я и забелязвате, че тя не влиза в тоалетната, а слиза долу, където е малкия контейнер за складиране на нечистотиите. Изгарящ от любопитство, я последвате долу. Там виждате най-странната гледка в живота си. Момичето отива до контейнера и почуква. След малко от него излиза човек, който въпреки че излиза от контейнер пълен с изпражнения, изглежда изумително чист и даже излъчва някакво странно сияние. Девойката и човекът се прегръщат, целуват се и потъват в милувки. Вие стоите отстрани и наблюдавате цялата сцена като втрещен.
Продължавате да следите девойката следващите дни и разбирате, че човекът, който живее в тоалетната, и тя живеят като съпруг и съпруга – споделят всичко и дори понякога тя самата влиза в контейнера с лайна. Но и тя, както и той, излиза от контейнера сякаш по-чиста отколкото е влязла. Дали пък този контейнер не е фалшив, си помисляте. Затова решавате да изчакате камионът-лайнарка и да видите с очите си какво има вътре.
Камионът пристига на следващия ден и вие отивате да видите какво ще се случи. Хората от камиона вадят маркуча и тръгват към контейнера... когато стигат до него обаче той почва да се движи и да бяга. След кратка гонитба, го хващат и отварят. от вътре човекът започва да ги замеря с фъшкии. "Махайте се от тук – започва да вика той. – Ще вземете тези така ценни хранителни вещества, тези нитрати, тези минерали и ще ги изхвърлите. Какво загуба! В природата нищо не се губи – всичко е във кръговрат. Как може така да изхвърляте тъй ценен материал?!" Хората се споглеждат изненадани, след това само се засмиват и отвръщат: "Споко, бе човек. Ти от какво мислиш се правят кренвиршите?" Доволен от отговора, човекът, който живее в тоалетната, им дава да вземат съдържанието на неговия дом. Озадачен, вие се връщате към работата си и си казвате, че никога повече, няма да ядете кренвирши.

© Димитър Андонов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??