19.11.2008 г., 13:37 ч.

Тримата братя и Златният албум на "Металика" 

  Проза » Хумористична
2846 0 17
3 мин за четене

2008 почти изтече. Много от метълите по света вече са на години. Как ли разказват приказки за лека нощ на внуците си? Може би така...

 


- Аргх! Чада на хеви-метъла! Дошъл съм да ви разкажа приказка за лека нощ! Народната хеви-метъл легенда за “Тримата братя и Златният албум на “Металика”!

Значи, живеел много отдавна (по-отдавна дори от първия албум на “Джудас Прийст”) един стар метълист. Той имал брада като ZZ Топ, коса като Васко Кръпката и глас като на Тома от Мюзик Айдъл.

Та, дядото имал трима сина! Най-големият - Таркан – бил чалгар!... Вторият – Емо, на когото викали Емонем – бил рапър. А третият, най-малкият син, на име Блек Сабат, вървял по стъпките на баща си.

Всяка година, точно на петък 13, в селото излизал Златният албум на “Металика”. Обаче само в една бройка. И всеки път метъл-дядото го изпускал. И когато остарял, се обърнал към синовете си.

- Чада адови! След 2 дена излиза Златният албум на “Металика”. Донесете ми го, за да изкуфея за последен път, преди да поема към Ада (където ме чака великото AC/DC)!

Нямало как синовете да откажат. Но било ясно, че първият и вторият син въобще не разбирали от хеви-метъл. Най-големият син дори изпаднал в краткотрайна депресия, че изтървал появата на новата поп-фолк певица Металика!

Както можете да се досетите, големите синове яко се издънили и не могли да изпълнят бащината поръчка. Таркан маал гюбеци в селския чалга-клуб, а Емонем прекарал нощта в затвора за трафик на канабис.

Най-накрая дошъл редът на Блек Сабат. Въоръжен бил с най-необходимото – брадва, коса и хитовете на “Айрън Мейдън”. Възседнал своето любимо магаре, наречено Пърпъл и с викове “Дий, Пърпъл, Дий!” Блек Сабат се отправил към магазина!

Било полунощ – из селото бродели само зли сенки... и Буги Барабата! И изведнъж, пред магазина, се показал Златният албум на “Металика”!

В този момент обаче се появил змеят! По-точно змеицата! Още по-точно, това била най-голямата фенка на “Металика” след Блек Сабат и баща му. А й викали “Змеица”, защото била страшна, колкото татуирания демон на гърба на Рони Джеймз Дио.

В тридневна свирепа схватка с ужасното създание Блек Сабат победил! Коленичил на земята и отправил благодарствена молитва към Сатаната, Ози Озбърн и Цонко Цонев! След това с демонична усмивка се завърнал при стария си баща с трофея - Златният албум на “Металика”... и nothing else matters

И двамата – бащата и синът - куфели дълго и щастливо... докато съседите не извикали полиция!

Хайде сега, лека нощ, чада на хеви-метъла! И да сънувате Лед Цеплин!!!

© Христо Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Уникален е! Браво
  • хахаха браво само така направо се видях в ролята на дядото
  • Супер е 6 от мен
  • хах Далечният Север ражда ей такива неща... колкото до бирата - когато-тогава
  • Господин Раянов, не съм предполагала, че журналистическата ви,расла в Добруджа душа, може да роди това.Не съм те виждала от сума време,а напоследък те намирам само по сайтовете, но с написаното за пореден път успя да ме разсмееш от много време не ми се бе случвало.Обещала съм ти бира и смятам в Понеделник или Вторник да си изпълня обещанието
  • Уникален си! xD Беше страхотно! ^^
  • Човече, цепиш откровенията.ком!!!
  • Тенкю пийпъл - както се казва на роден език ))
  • " А й викали “Змеица”, защото била страшна, колкото татуирания демон на гърба на Рони Джеймз Дио." (rofl) Е, не мога да кажа, че не съм доволен. Страхотен разказ
  • От мен (666)!!!
    Уникално е!
  • :D браво
  • забавно
  • Ухааааа
    Направо в каласицията топ 5
  • Почвам да те харесвам тайничко ... а Металика е една от групите белязали живота ми..повече за добро от колкото за лошо нядявам се. Поздрави!!!
  • Яко!!!
  • :D Много оригинално и забавно!
  • “Дий, Пърпъл, Дий!” :D
Предложения
: ??:??