24.08.2023 г., 12:02 ч.

Тунел от музика и звездна светлина 

  Проза » Други
472 0 1
1 мин за четене

Разхождах се сама в тунел от звездна светлина. Чувах около мен нежна музика и вървях, не можех да ѝ се наситя. Тунелът нямаше край, нито начало, дори не знаех как съм попаднала в него, но въпреки това не се страхувах да продължа. Пътят пред мен беше равен и осиян от звезди. С всяка крачка музиката ставаше по-ясна и по-нежна. Затварях очи от време на време за да мога напълно да потъна в нея. Исках да танцувам, но тунелът беше твърде тесен.

Нямах представа, че това е сън, докато не се събудих рано сутринта от лъчите на слънцето, които осветяваха моята стая. Разтърках очи и станах от леглото. Да, всичко беше сън, просто плод на моето въображение.

© Ева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Красив сън! Аз вярвам, че сънищата са част от нашата реалност, на нещо което сме изживели преди. Или като подготовка за нещо което ще изживеем в настояще или бъдеще. От друга страна нашата реалност е само настоящия миг, не миналия, не и бъдещия. Затова трябвА да живеем тук и сега, докато сънуваме в сънищата, докато сме будни в реалността. Която може да е толкова прекрасна като сън, или ужасна като кошмар. От нас зависи каква ще е тя, защото не можем да изберем какво ще ни се случи в някои случаи, но можем да изберем как да реагираме на него.
    Харесва ми как пишеш!
Предложения
: ??:??