15.06.2008 г., 15:07 ч.

Търсено и намерено 

  Проза » Разкази
671 0 0
2 мин за четене

 

        Дали ще намерим това, което търсим или може би то ще ни намери. Всеки от нас иска да открие причината за толкова много неща и събития в живота си. Аз обаче искам да разгадая само онези мистерии, които аз пожелая. И дали наистина всичко в този живот има смисъл, и дали на нас обикновените хора ни е отредено да го открием. Едновременно с нарастващия копнеж по непознатото, ме е страх, че ако истината за някои мистерии, ме застигне прекалено рано, аз няма да съм готова за нея, няма да я разбера или приема. А не е ли това най-големият ни страх? Да узнаем истината за нещо, за което предпочитаме да останем в неведение.

         Всеки от нас крие своята малка тайна. Всеки има тази своя част от живота си, която не иска да бъде изваждана на бял свят. Но търсеното винаги може да бъде намерено, независимо дали искаме или не. Да, точно така. Замислете се сега за всички онези малки тайни, които таите дълбоко в сърцето и ума си. Лъжете се, ако мислите, че те не могат да бъдат разкрити. Естествено, страха, не ни кара да спрем да имаме тайни, просто ни подтиква да ги пазим по-добре...

         За всеки човек е отредено да открие нещо, да разгадае, например, смисъла на своя живот. Отделен въпрос е, че някои хора не обръщат внимание на тази тъй важна част от съществуването си, докато други посвещават едни от най-ценните си години на разгадаването й. А може би това е смисъла на "нещото" наречено "живот" - да живеем, и да търсим само онова, отредено ни от съдбата. Защото с нея, никой не може да се бори...

        Може би се питате за смисъла на написаното дотук? Причината е, че винаги трябва да търсим онова, което искаме, което желаем или просто, което ни се налага. На различни етапи от живота ни, ни вълнуват различни неща, но важното е да знаем, че каквото и да търсим ...в крайна сметка трябва да сме убедени, че щастието е постижимо! Дори и обекта на Вашето търсене да е нещо малко, незначително, знайте, че на този свят малките неща правят живота ни значим! А може би трябва да търсите не нещо, а някого. Някого, с когото да споделите живота и най-съкровените си желания и трепети на душата. Затова търсете хора, търсете това, което ще Ви задоволи, защото търсеното с желание, винаги може да бъде намерено!

© Лесли Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??