9.12.2006 г., 20:16 ч.

Усмивка 

  Проза
1088 0 4
1 мин за четене
    Една усмивка се отрони и потъна в тъмнината. Една самотна сълза се отрони и се удави в стиснатите до болка устни. Бека се погледна в огледалото - една отчаяна малка фигура, наранена до дъното на душата. Какво ли значение има? Вече не вярваше в нищо. Мракът я беше обгърнал отвсякъде и всичките й усмивки се задушаваха в лепкавото му тяло. Вятърът на промяната не духаше вече... Всичко си беше все същото - любов, омраза, страдание, пак любов, пак омраза. Така в един вечен кръг, в който тя САМА се беше затворила. Един кръг, който отнемаше всичките й сили и вярата в по-светлото утро...
    Едно бездиханно ридание се откъсна от изтощеното й сърце и погълна тишината. Светът зашумя. Небето се разтвори с прелстта си. Какво ти небе? Само пластове въздух, но, Господи, колко красиви... Колко истински и колко каращи те да мечтаеш... Мечти ли? Какви ти мечти? Само оптимистични мисли, каращи болката да изглежда по- красива... Но не е ли в надеждата истината? Не е ли тя и в мъката, в огъня на сърцето? Какво ти сърце? Само тупкащо нещо, което поддържа живота в изтощеното ти тяло... Къде да търси вече? Къде е домът й? В нощта или в прекрасния изгрев? Какъв ти изгрев? Само въртене на Земята...
     Един лъч светлина огря безнадеждното й съществуване и я изпълни с вяра във всичко. А то, всичкото, започна от една усмивка...

© Метафора Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Божичко! Адски е красиво мила, наистина.Толкова истина, в толкова кратко разказче...Много съжалявам че си насъбрала толкова болка в себе си,аз съм също така,но никога не се предавай!Давам ти една шестица,понеже адски много я заслужаваш!
  • Супер е! Много ми харесва!
    "...Вятърът на промяната..." - Това е супер. Поздравявам те с едноименната песен (Wind of Change).
    Поздрави!
    Борислав
  • Харесва ми.
  • Понякога усмивката върши чудеса!
Предложения
: ??:??