28.12.2020 г., 11:10 ч.

В Храма на обречените 

  Проза » Фантастика и фентъзи
558 2 14
3 мин за четене

-     Добре дошли, деца! Извършихте задължителния ритуал при влизане в помещение – напръскахте се с дезифектант, обтрихте лицето, натъркахте подметките с обезопасителната течност на прага… Сега – към вас. Най-напред да проверим задължителните аксесоари за нашия религиозен култ. Всички ли са с шапки? Маските на лицето ли са? Не, не, детенце – маската се слага и на носа, да не стърчи като клюн на хищен всеяд… Ръкавиците? Браво! Обути ли сте във високи ботуши? А дали да проверя краката увити ли са вътре в стари партенки?

Кажи, моето момиче? Нима родителите ти не са ти обяснили? А, те са починали от вируса преди още да те заченат… Носените партенки убиват с мощта си всякакви вируси. Затова в казармата по времето на моя дядо войниците са завивали краката в тъмнокафяви партенки и всичко се е лекувало с аспирин, чай и пет обиколки на плаца в пълно бойно снаряжение…

Внимавайте! Вирусът е невидим, но опасен враг. Срещу него може да се борим само с вяра в Постулатите на религията ни, заповедите на здравния министър и очакваното с надежда изцеление чрез ваксинацията…

Всички ли са включили своите Блокатори на вирусите? Да, да – скъпички са, но нашата религия ги изисква. Защото ни бранят от гнева Вирусов…

И така - всички сме готови, да започвам. Нашата среща е задължителна за всички абитуриенти в съвременното училище, допуснати от детската градина в първи клас. Тази година е изключително важна за вас, зная. Само веднъж си първокласник и очакваш с нетърпение да ти връчат диплома за висше образование. Друго няма, няма и да има. Затова – внимание!

Днес сте за пръв път в Храма на ковидистите от 2020 година. Всички вие сте внимавали и сте заучили детските молитви, но, все пак, дечица мили – онова е само преход, подготовка.

Тук ще се молите преди всяка ваксинация – значи, поне веднъж седмично. Ще слушате лекции за Вируса и борбата с него, легендите за великите борци Боко, Коцето, Ангелаки, Сланинка на сач, Онаниев мъж и останалите основоположници на религиозния култ…

Разбира се, ще учите и ще бъдете изпитвани по Основи на административната вирусология, както и по Начала на психопаническия диалектически и исторически чекмеджизъм, по Тезисите на господин другаря Банкянски. И, естествено, ще си припомняте познатите ви от рождение Митове и внушения на Древната република България – един далечен спомен от илюзорното минало…

Ще ви обучим на правилно стоене по опашките, на правилен избор на необходимите за социалната изолация продукти и вещи, макарони, брашно, тоалетна хартия, консерви, сокове.

Ще ви обясним изискванията за специалния ритуал на погребението и веселието – най-много петима около ковчега, но на определена възраст, до десет край масата, разстояние социално… И абсолютен аскетизъм в социалния живот – никакви събрания, митинги, протести, изявления, мнения…

Кажи, детенце? Да, да, разбира се – ще гледаме и филми. Например, в края на днешната лекция ще имаме щастието да видим великия филм по класическия мит за изядения прилеп и появата на Вируса…

И, така, братя и сестри… Да, моето момче, наричам ви вече „братя и сестри во Вируса, защото сте посветени в първата степен на ковидизма и направихте първи дарения за Храма… Вие не знаете, така е, но от ваше име всички полагащи се на родителите ви пари за детски надбавки доброволно вече са преведени в касата на Храма. Родителите ви ще научат сладката вест по-късно. Евентуално…

И ето – ние сме в залата за молитви. Виждате добре пакетираните вирусомолци. Сред тях бродят нашите свети парамедици и… Какво означава ли? Ами служат чрез медицината на Храма, а пара… Просто обозначава целта им…

Продължаваме напред. Днес ще изслушате поучения за посвещаването в аскетизма – самоизолацията, откъсването от грешния свят, диетите по принуждение, насочване на мисълта към ужаса и очакването на Вируса като първа степен по пътя към високата цел. Отричането от всичко човешко – тоест, грешно…

Отново да ви погледна. Правилно, всички амулети са на мястото, особено главният белег на истински вярващия – маската…

Да минем в другата зала, скъпи дарители, посвещаващи живота си на Храма на обречените…

 

 

Каня на гости - вижте коментара, "Междупразнично" - https://genekinfoblog.wordpress.com/

 

 

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Хубаво се посмях, макар да знам, че не бива да си признавам... Поздрави!!!
  • Благодаря, Младене!
  • "Храма на ковидистите от 2020 година"...

    Това много ми хареса, Георги. Поздравление!

    П.П. Ползвам случая да ти благодаря, че коментира моята "Последна загадка" и да ти пожелая 2021-ва година да е година на доброто здраве и на сбъдванията на твоите желания!
  • Благодаря, Деа, адаш!
  • Не, не! Няма да стане така... Няма!
  • Бррр...
    Поздравявам те.
  • Благодаря, Скитнице, Надя, Юри, Иване!
    Валентине, моля - не по-високо от обувките! Бастун си е точната дума. Провери и в речника - има бастун, има бастон. Но може да го объркаш с Бастон в Белгия.
    Все пак, едната ми диплома от СУ е по български език...
    П.П. При изписването тук бастон беше подчертана - демек, според програмата е грешно.
    За справка, де...
  • Без Индиана Джоунс не е същото. А сериозно - писна ми, много ми писна, но каквото за всички турци, това и за гол Хасан.
  • Добре си уловил нещата, Георги! Поздравления!
  • Генек, според мен някой трябва да пусне слух, че мъжете от карантината, дисциплината и ваксината ще станат по мъжествени, и вирусът набързо ще изчезне. 😀
  • Наистина е Храм на обречените! Струва ми се, че и сега са широко отворени вратите и всеки момент ще започнат да ни побутват "доброволно" вътре! Каквито са и "доброволните " родителски дарения описани от теб! Дано това НЕ е "светлото" ни бъдеще....
    Поздравявам те!
  • Благодаря, госпожо Иванова, Валентине, Ирина!
    Не проповядвам - просто разказвам една възможна история. Пък и имам право на отношение и мнение. Не налагам никому нищо, само разказвам.
    Впрочем, да сте чули досега някои да РАЗЯСНЯВА ситуацията? Само пропаганда - на гол бастун.
    Докторе, кажи?
  • От мен два пъти "браво", Георги! От тъжното дори умееш да вадиш веселото! А толкова имаме нужда от това....Имунитета пази!
  • Не е смешно, не е
Предложения
: ??:??