25.05.2007 г., 7:52 ч.

В онези дни 

  Проза
801 0 5
1 мин за четене

В онези дни, когато се свиваш на кълбо в един ъгъл и не искаш да слушаш нищо друго, освен капките, полепнали по прозорците, тези мънички капки и плъзгането им, едва доловимо… Едва…

В онези дни, когато искаш да си разбиеш главата в стената и когато ходиш по улиците, не усещаш краката си, а и не искаш да ги усещаш, другите са просто заобикалящи предмети… Просто предмети…

В онези дни, когато лъжата и истината са се заплели в моряшки възел, който трудно можеш да развържеш и от това усещаш една празнота под слънчевия сплит - една разяждаща и внезапна празнота…

В онези дни, когато умря чувството ми за Сигурност, сгърчено на пода, някъде между ударите, които понесох сам от себе си и униженията, на които с неудържимо удоволствие се подложих, а сетне запалих цигара и я изгасих в ръката си…

В онези дни, когато Мария дойде при мен и каза:
- Защо?
- Защото не можем нищо да направим и от това боли, защото Повторяемостта боли, невъзможността да се намесиш в нея и да я стъпчеш…

В онези дни реших… Няма да има повече такива дни…

© Питър Хайнрих Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Найстина ще се съглася че пишеш страхотно...
  • Добре,че имаше оптимистичен край,иначе щеше да ми подейства самоубийствено.Много въздействащо ми идваш и то все драматично. Олях се с повторенията,но браво за разказа,къси -дълги явно във всико те бива
  • До болка чувстван разказ!Пусни само слънчевите дни с птичките!!
  • Мерси буку.
    По повод за неразбирането, имаше едно стихотворение, което завършваше по следния начин:
    "Отдавна подозирам принца от приказките в демагогия."
    Е, за себе си спокойно мога да кажа:
    "Отдавна самоподозирам се в антидемагогия."
    Още веднъж благодаря за коментарите, защото явно ти си единственият, който се осмелява да остави такива. :Р Поздрав!
  • Готини са ти разказите, и преди съм ти го казвал. Жалко, че повечето хора не ги разбират.
Предложения
: ??:??