15.06.2007 г., 23:08 ч.

Ваканция 

  Проза
904 0 0
1 мин за четене
 

Заваля първия сняг и Ламята Спаска се втурна да си купува билет за Малдивските острови - толкова много го беше чакала този студ, така трудно се беше удържала да не отиде на море през лятото и сега, когато всеки взе да зъзне и подсмърча, тя с неверoятен ентусиазъм се втурна в супермодерния Moll Center, профучавайки бясно покрай полуголата ослепителна красавица на рекламния постер на Banana Republic и докато тракаше с зъби като кастанети, почти успя да събори Продавача, който в първия момент си помисли, че го снимат с скрита камера, защото не повярва на ушите си, когато Спаска му поиска най-модния бански костюм за зимния сезон.

„За вас ли, г-жо Уважаема Ламя, потресено промълви младежа и бързо се отдръпна, защото ламята Спаска, небрежно нахлупила ушанка в стил Мерилин Монро, приличаше на член на изключително консервативен клуб, който не би търпял подобни шеги с личните си предпочитания"

„Естествено, че за мен, глупако - просъска ламята - баба ми определено не беше modern-style fashion ламя като мен - всичко, което правеше, беше тъй тривиално и предвидимо. И побързай, че тази сутрин не ми остана време за закуска, нали бързах да замина някъде на топло...


И така, след 5 минути Спаска радостно стискаше розовия бански и пиеше топъл чай в Coffe-Heaven, а навън снегът валеше ли, валеше - този тъй скучен и тривиален сняг, който тъй много не приличаше на Ламята Спаска - защото в противен случай от небето биха падали конфети и балони и то все в нетрадиционни свежо-тъмни ултрамодерни цветове. И като се замисли за това, Снегът - взе та престана да вали - реши, че е крайно време да посети и той някой от екзотичните курорти - не е лесна работа смяната на имиджа, но след като Ламята Спаска заминаваше натам, защо и той да не я последва - стига вече с тази тривиалност и предвидимост на тропичните курорти , време е за нещо ново, може би дори щеше да се превърне в истински бурен неукротим ураган, може би циклон, но така е с нетипичните натури като ламята Спаска и Снега - two crazy people placed together make cold weather...

© Ангел ангелов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??