28.06.2019 г., 10:45 ч.

Вярвайте ми 

  Проза » Хумористична, Рецензии, анализи, критически статии
626 2 13
3 мин за четене

Земята, както знаем, е плоска, но също така сферичното й тяло е кухо. В центъра й има второ Слънце, което е изкуствено, но с естествен произход. Населението там е сбиртак, състоящ се от представителите на изчезналата фауна от горната Земя, няколко подземни циганизации, както и всички митологични същества, битуващи в нашата история
(Лично аз, докато копАх кенефа на село, чух странни звуци откъм небето, и спрях изкопа, защото разбрах, че подобно на обърната Вавилонска кула, щях да стигна до... самият ад...
Но туй е друга история!)
Та да се върнем към основната ми мисия тук, за която сега ще ви светна - отварянето на вашите очи за скритите истини на мирозданието!
Една от циганизациите отдолу е тази на хората-рептилии... Те, милите, са майстори на комуфлажа и от древни времена управляват човешкото стадо... Отделно от това едни други, сивите, правят същото, но те са извънземни нашественици от Дълбокото гърло на Вселената!...
В същото време обаче Вселена няма! Слънцето е център на просветата, а ние обикаляме около него на своя Летящ холандец и си мислим, че... Абе к'во си мислите, нЕма значение! Важното е единствено моята мисия тук, която както казах се състои в туй, да ви донеся просветление!...
Та да се върнем отново към устройството на свето. А то е такова, каквото аз ви кажа, защото виждам и зная фсичко!
Логичният въпрос, който ще ми зададете сега е "Как, с какво, възможно ли е да е така?"
О, неразумни мои, само заради безумните ви съмнения, не заслужавате просветлението ми, но аз съм толерантен и милостив! И даже ще ви отговоря, за да утепам секо недоверие още в зародиш.
Ми имам си две вълшебни топки, та те са изворът на моето вдъхновение, както и на вашето просветление...
И сега да продължа по темата, каквато и да беше тя...
Както досега бръщолевих, земята балансира на гърба на 7 слона, 3 костенурки и... Още нещо...
А то е Човешката глупост, но в нея няма да задълбавам, че обемът й е повече от този на Вселената, която както казах, е безгранична, но в същото време и не съществува!...
Но да се върнем в самото начало на битието, появата на феномена живот върху повърхността на нашето тук и сега. Преди няколко милиарда години Космоса е осеменил земята (която пък е на възраст от няколко хиляди такива...). Дефакто логически погледнато ние самите сме нашественици с извънземен произход!
Но тъй като живот съществува единствено на планетата Земя, то по пътя на моята несъкрошима мъдрост, достигам до извода, че всичко е една холограма, отразена в окото на нещо, което няма такъв полов орган. И категорично не съществува!
Дотук бях абсолютно ясен и дано вече и на вас се изясни необяснимото.
По въпроса за луната също искам да ви светна, че нещо много заблудени относно нея има (особено сред поетичното братство). Тя е парче антиматерия, съставено от варовик, и на нея не съществуват никакви условия за живот! Абсолютно йок такива!
Обитава е от: Освен представителите на местната циганизация (демек, лунатиците) така и от наследниците на нацистите, които през 1945 година преди новата ера са избягали от земята поради препирни от рода на Великото преселение на народите. Там, в следствие на ГМО - еволюцията вече са осъществили идеала си за ариец... Тоест, комбинация между блондинката от вицовете и мустака на Хитлер.
Останало го (не) знаят само американците, които кацнаха там, а този им подвиг заслужи много ръкопляскания, както и Оскар за сценични ефекти.
Тъй като капацитета на ИИ в човешкия мозък е ограничен, засега ще спра притока на информация. Знам, че преобърнах представите ви относно битието, но бе време да научите някои истини за същото! И тъй, като усещам, че жадувате за още информация от извора на вълшебните ми топки, то когато преценя, че сте ментално готови, ще ви подам още такава. И без това моята мисия в този живот е да ви открия всичко това, което няма значение!...
Благодаря за аплодисментите!

ПП

Зад кулисите върви кастинг за фенки... Избраните ще получат допълнително просветление при това от самият извор (отвсякъде тематично) преди всички останали...
Ще помоля учтиво да не се биете за тази привилегия! Физическата сила не оказва влияние на оценката, за разлика, примерно, от гръдната обиколка...

27.06.2019.

Георги Каменов

© Георги Каменов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря ти, много точно допълнение по темата, Мариела :=))
  • По повод раптилиите- да управляват света- синята кръв, но са студенокръвни. Студеничко им е тук и затова вадят Земята към глобалното затопляне...
  • Моята, колкото и нескромно да прозвучи, няма да е лека... А вълшебна вечер!
    Беше ми супер приятно присъствието ти тук, Ина, обаче! Казвайки това, ти пожелавам и на теб супер емоции, както и много, много, много :#))
  • По-скоро ме изненада, че искаш да ти вярваме за очевидни неща Лека вечер!
  • Е, щом те е усмихнало, значи мисията е била успешна!
    ПП
    И се надявам, че поне малко съм ти отворил очите с тези си мои Велики Мъдрости и Епохални Откровения :=)) 😊😊😊
  • Вдъхнови ме така шантаво, значи си го бива твоя разказ. И ме усмихна определено!
  • Благодаря за шантавото включване, Ина.
    )
  • Ооо, това е древна информация. Като представител на планетата на лебедите и костенурките, още от времето, когато при големия сблъсък всичкото злато от нашата планета се изсипа върху Земята и Адам и Ева катапултираха от един спътник, на който бяхме качили фейсбука, откъдето дойде и Библията де, но това е друга история... Исках само да питам роля за костенурки да ви се намира?... в краен случай за лебеди?? Поздрави, Георги!
  • Да, голяма мъдрост има в думите ти, Мариана. Доколкото по въпроса с пристъпите на шизофрения, то мога да кажа, че Ния в мое лице, категорично не страдам от такова. И ще завърша с нещо, казано от колежката Джоли (мисля) - Наслаждавам/е му се!...
    Доколкото относно твоите думи, DPP, ще ти цитирам досливно, какво каза членът на журито:
    - Де тоа късмет...
    Благодаря ви с най-искрената си усмивка, момичета. Признавам, че се смея в момента докато пиша поредната щуротия тук :0))
  • Да му мисли комисията, ако "фенките" се намножат
  • Хъм, Мариана, привлече всемогъщото ми внимание с това свое включване.
    А това е един допълнителен +, който е от значение сред тази конкуренция в кастинга...
    И така, Естествено, гръдната обиколка е предимство тук! И колкото повече е, толкова повече увеличава шансовете пред комисията... В мое лице...
    А доброто познаване на вълшебните топки... Хъм, проверката е висша форма на доверие, както е казал КонКуции...
    Виждам, че имаш чувство за хумор, затова си позволих да отговаря в стила на лирическио герой :0))
    Благодаря с много усмивки за букетчето от такива в твоя коментар 😊😊😊😊😊😊😊
  • Тъй като не се интересувам от пари, чакам най-тлъстото финансово предложение я за книга, я за филм :=))
    Тъй като в момента интереса е огромен, а офертите, равни на 0, реално и такОф риск има, DPP 😊😊😊
    Благодаря за усмихнатото ти присъствие в коментарите ми :#))
  • Ще трябва да издадеш книга и да снимаш няколко филма, иначе безпросветни ще си ходим...
Предложения
: ??:??