19.02.2012 г., 18:34 ч.

Видение... 

  Проза
1026 0 12

... Отпуснах тялото си на леглото. Денят беше изтощителен. Клепачите ми тежаха. Неволно кръстосах ръце. С върховете на пръстите си докосвах раменете. Усмихнах се на позата, която бях заела. Представих си египетски фараон, държащ в ръцете си бич и жезъл. Често фантазията ми работеше повече и от действащите сънища.
Бързо ме грабна сънят... Отворих очи.
Огледалото пред мен се движеше като полъха на вятъра върху вода. Очите ми изглеждаха страшни. Нямах зеници, но виждах и през огледалото. Свят, чист като сълза. Разкъсвах с поглед прозрачната материя на огледалото. В дълбините на тази чистота витаеха пламъци. Тела изгаряха, а ужасяващи звуци нараняваха слуха и душата ми. Протегнах ръка към огледалото. От другата страна нечия ръка ме хвана. Държах я здраво. Издърпах товара към себе си. Това бях аз. Не се изплаших. Моята същност предизвикваше интерес. Без очи се наблюдавахме. Тишина. Сърцето ми блъскаше в гърдите.
Силна светлина предизвика разстояние между двете ми аз. Остър звук ме накара да затворя очните си кухини. Когато ги отворих, се намирах в банята с протегната ръка към огледалото. Ще спася ли себе си, или ще изгоря в пламъците?
От мен зависи...

© Елeна Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??