29.08.2017 г., 7:53 ч.

Всеки нов човек, нов урок 

  Проза » Други
815 1 1
1 мин за четене

Последователка съм на принципа, че всяко нещо в нашия живот е целенасочено, носещо ни важна и ценнаи нформация. Информация, която само и единствено ние избираме да видим или не. В даден момент можем да не си даваме сметка за случващото се около нас. Обвиняваме нашия неуспех, лош късмет, лош урока и всичко, което не зависи от нас. Зависещо от наши проектирани страхове върху всичко извън нас. Нали - по-лесно е така? Разбира се, че е по-лесно да обвиним някой друг, но не и себе си.Вкопчваме се винаги върху неща извън нас, а не около нас.Търсим истината и разрешението не в нас, а извън нас. Да - защото е по-лесно. Само, че всичко е в нас. Защо не търсим отговорите в самите себе си? Защо търсим въпросите си в другите? Защо по-лесното винаги е предпочитано? Нима ни учи на нещо? Учи ни - единствено и само на провал, вкарващ ни в един омагьосан кръг. Животът, светът е пълен със знаци, предупреждаващи ни за предстояща промяна, дори щастие. Трябва да се научим да виждаме онези мънички неща, появяващи се в ежедневието ни. Хората, които срещаме, са също знаци, носещи ни послание, помагащи ни да извървим пълноценно житейския си път. Да - може хората, срещнали по пътя си да са лоши, но тяхната цел е да ни научат на нещо по-добро. Нещо, което може да „изземем“ от техния престой в живота ни. Важно е да умеем да тълкуваме всяко нещо. Да намираме смисъл в него. /Защо? С каква цел? На какво ме учи? Защо в този момент?/ Въпросите, които ще ни помогнат да разчитаме скрититез наци в живота ни. Извличайки информация за случващите ни се събития, било то запознанство с нови хора или просто лоша случка, всичко това ни прави по-добри и преуспели.Преуспели в нашият свят, нашия вътрешно-духовен храм. Растем, учейки се от грешките си, растем, когато намираме смисъла във всяка случка, било то лоша или хубава.Смисълът ни прави живи хора. Без смисъл дали живеем? Физически - да! Но дали това е достатъчно? Когато намираме смисъл в нашата обръжаваща действителност, ние намираме начин да продължим напред по по-добър начин, а когато намираме начин ние преследваме цел, а целта ни кара да преуспяваме, преуспявайки удовлетворяваме не само себе си, а своята душа. А не е ли най-голямото богатство - да удовлетворим истински душата си?

© Дамла Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Много сте права госпожице, но не всеки го вижда... Дано обаче всеки срещне човек, който да му помогне да прогледне... За да изживее пълноценно този дар от Бога, наречен Живот!
Предложения
: ??:??