18.09.2007 г., 15:58 ч.

вярвам в любовта 

  Проза
859 0 3

Някой, някога говореше ми тихо... любовта била измама, без болка любов няма! Някой, някога предупреди ме, че от любовта се страда, че белегът оставал, като от дълбока рана... Говореха, викаха, но аз не чувах, а отивах по-надалеч и по-надалеч... Любопитството ми бе голямо, докато не я открих - любовта... Сетих се за думите на много хора, но аз за миг дори не спрях да настоявам да я чувствам, без капка страх... Болеше, плаках, горях и въпреки хорските думи, никога не спрях, не спрях, защото вярвах, вярвах, че я има там, тъй истинска и тъй любима, вярвах, че не е само блян... Отново болки и сълзи, отново разпилените мечти, а те не спираха да ми говорят как от любовта цял живот ще ме боли глава... А аз наранена, бродеща с душа... търсех онази истинската -любовта! Не вслушвах се в съветите им, не обръщах внимание дори, водеше ме само вярата, че някой ден с любовта щастливи ще са мойте дни...

© Весинцето без такава Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря ви и на трите
  • Игнорирай всезнайкото!

    И слушай сърцето, е понякога и разума
    Поздрави!
  • В любовта не се слушат съвети . Или я има или не.Ако я има си изживяваш и хубавото и лошото.Задължително. А има и хора , които не ходят в гората , защото там има мечки.Аз съм била в гората-хубаво е. С обич.
Предложения
: ??:??