14.12.2016 г., 0:29 ч.

Вълчицата на дявола 

  Проза » Фантастика и фентъзи
467 0 0

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

2 мин за четене

Вълчицата на дявола има сърце робуващо на измамни страсти, обича всичко което е зло и нечисто. Дразни се от човещината. Дразни се от любовта. Дразни се от добрината. Дразни се от романтична връзка Раздразня се от хора със светла уста, мрази светлите думи, защото нейната уста е като отворен гроб. Със целия си ум, душа и сърце мрази любовта, обичта и семейството. Иска да унищожи всички влюбени двойки, за да не създадат семейство, харесва ѝ да разваля всичко светло и хубаво. На доброто отговаря със зло на светлината със тъмнина, на любовта с омраза, на красивата дума със лоша. Като всяка любовница на сатаната, обича мъжете. Какви мъже обича? Студени, зли, пренебрежителни... Трябва да види в него, че ще е лош баща и съпруг, за да може да заченат едно зло сатанинско дете, тяхното семейство трябва да е основано на зли думи, омраза, яд, изневери, лошотия, тъмнина. Какъв мъж я изпълва с неистова омраза – мил, любящ и грижовен, защо така неистово мрази този мъж? Защото между тях ще има любов и топлина, може да я освети и да имат светло и добро дете, хубаво семейство. Като всяка дъщеря и любовница на Дявола тя е много измамна, нека дадем един пример: когато демон говори в човека той не казва: "Аз съм демон", а казва: "Аз съм Бог". По същия начин тази вълчица на злото се облича в овча кожа, на хората и дори на себе казва: "Аз искам връзка, семейство, хубави неща". Тя си вярва че е така, но по много тънък и измамен начин тя е проводник на злото и на баща и, Велзевул. Живее за да руши и да сее зло. Нейното тяло е тук, на земята но душата ѝ е в ада, там тя се люби със своя баща –Дявола, нейните братя, демоните, също я обладават, всякакви митични същества дяволски козели, бикове и овни също правят дяволски секс със нея от там я зареждат със низост и мръсотия и зла сила, с която действа на земята. Коя е тази жена, как да я разпознаем, може да е приятелка, колежка, може и да си ти самата която четеш тези редове. Задай си въпроса на доброто отговаряш ли със зло? Имала ли си шанс за нещо хубаво и красиво? Унищожи ли го? Кой е истинския белег и наказание и как наистина да се убедим – когато си на 40, ако си сама и на силни транквиланти, без мъж, без дом значи си тази жена.

© Пламен Благоев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??