5.12.2008 г., 20:03 ч.

Вълкът и трите прасенца 2к9 (feat. Bate Bojko) 

  Проза » Хумористична
3472 0 2
2 мин за четене


  Вълкът наскоро бил продал моловете в София, свършила му концесията на боклука и решил да търси ново поприще да пере парите на Луканов.

Отворил вълкът строителна фирма в гората и тъкмо когато вече се бил изпънал пред камината с пура Davidoff2000 в едната ръка и Johnie Walker зелен етикет в другата, радвайки се на монопола си, мобилният му звъннал.
- Слушам - казал дрезгаво, като истински голям предприемач.
- Шефе - разтревожен глас отсреща - некви прасенца са отворили офис срещу нашия. Вече няколко клиента ни взеха, подбиват цените, няма оправия с тях. Какво да правим?
- Аз ще се оправя - отново дрезгаво провлачил вълкът - Ще им покажа как се прави бизнес в околностите на София...

***

На следващия ден пред офиса на прасенцата спрели четири роувъра, най-новият модел Бентли, няколко А - осмици и две джи класи с бронирани стъкла. От бентлито излязъл вълкът и следван от всичките гардове от останалите коли, влязъл в офиса на прасенцата.
- Кои сте вие, бе? - провлачил той дрезгаво.
- Да ти дам един стрепсилс, май сме пресипнали снощи - отвърнало му едното прасенце.
- Слушай, момченце - пак изхриптял вълкът - в тоя бизнес аз съм човекът с главното Ч, а вие тоя офис го затваряте до утре вечерта, ясен ли съм, или момчетата да ви обяснят по-нагледно нещата?
- Приятел - пискливо казало другото прасенце - не знам 'що говориш като грипав, обаче ние не правим бизнес като твоя, в друга ниша сме. Ние строим екзотични къщи за ексцентрични богаташи.
- Заведи ме да ги видя тия къщи - казал с хрип вълкът - и ако нещо ме ебаваш, директно те водя на Витоша на разходка...

***

Завели трите прасенца вълка при първата си къща.
- Тази е изцяло от слама - казало едното - ще я купува някакъв ненормалник от Москва, луди пари дава за нея. Олег Дерипаска някой си, не го знам к'ъв е...
- Момчета - провлачил вълкът към охраната си - да я няма тая къща до трийсет минути.

***

Отишли при следващата къща.
- Тази е от дърво - казало едното прасенце - тази ще я взима българин, май Божков се казваше...
- Момчета - само кимнал вълкът към мутрите - Божков, Можков - тука аз съм Човекът... имате трийсет минути да я издухате тая барака.

***

Стигнали и до третата къща.
- Тази е от камък - показали прасенцата - тази ще я взима Бойко като спечели изборите наесен, за летен отдих извън града.
- Момчета - провлачил вълкът ала Кръстника - тази ще ви се опре малко, давам ви един час.
В този момент позвънял личният телефон на вълка.
- Кой, да му ###### ###### ##### #####, ми звъни точно сега? Само пет човека знаят тоя номер...
- Колега - чул вълкът добре познат глас на слушалката. - Не пипай къщата ми, 'щото ти е ясно, че съм Генерал-Лейтенант и ще се наказваме...
- Извинявай, не знаех... - започнал да се оправдава вълкът.
- И си купи ефизолче, че нещо си пресипнал. Много като тебе вече плакаха! - линията отсреща прекъснала.
 
"Ще трябва да им дам малко хляб на тия прасенца, Бойко е много силен в момента " - помислил си вълкът - "Да му ### #####, дано поне Ивайла си е вкъщи..."

© Нов Герой Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Нико, досети се сам, така е в приказките...
  • хахах, Бойко е голям, ама и Вълка не си поплюва май. За Ивайла Бакалова ли става въпрос накрая?
Предложения
: ??:??