27.12.2011 г., 19:18 ч.

Ярка светлина каца 

  Проза » Повести и романи
560 0 0
2 мин за четене

Ярка светлина каца върху машината ми и озарява зеницата ми. Премигвам няколко пъти. Не мога да устоя  на яркостта ú. Така е. Само една пречистена душа може да свети ярко. Човек преминава през хиляди страдания, пречиства себе си от отровите и силно се озонира.  Явно, това е някакво същество от висшите сфери?

- Да, идвам от нивото на Висшия Разум. Тук е раят, за който жадува всяка душа. Тук е изпълнено с щастие и светлина, която сияе. Тук са висшите духовни същности, които са стигнали  висините и мъдростта и могат да влияят на земята, за да изпълнят дадена  задача или да помогнат за реализиране на дадена мисия. Те подават енергия на земните същества, които работят по реализиране на тази мисия и ги изпълват със сияйна светлина. Дават им разум, за да се справят с поставените задачи, които касаят човечеството. А сега идвам при теб, защото ти изпълняваш звездно-космическа мисия "Спасение на човечеството". Чрез теб подаваме идеите, които трябва да реализираш!

"Виж ти!"- мисля си аз. Затова ли ми се дават толкова изпитания! В момента съм като просешка тояга. Добре, че е моята приятелка Гергана, да ми помага материално. Може би така искат небесните същества! Но все пак не съм останала на нулата. Живеем в преходен период. Благодаря Ти, Мили Господи, че ми даваш толкова страдания, за да те обичам още повече, а също и хората, и България.

- Мария - чувам гласа на Светлината. - Бог даде на България и народа и страдания, защото тя ще излезе много скоро от кризата. Начело ще застане много страдащ и духовен човек, който ще я поведе. Идването на Негово Величство Симеон ІІ никак не е случайно. Спомняш ли си какво бяхме ти казали преди време?

- Разбира се, че помня. Беше година 1994. "Идва златният век на Симеона, царя български. България ще стане президентска република и ще бъде водеща страна по отношение на политика, управление, икономика, селско стопанство и всички отрасли в живота. Тя ще стане модел на целия свят. Ще се даде автономия на градовете-области."

- Това е новият модел, който е планувал Бог - прекъсва ме Тя. - Радвайте се българи, че вие сте определени от Господа Бога! А Съюз "Духовно възраждане - България" трябва да просъществува, защото в него членуват небесни същества, които ръководят мисията чрез тебе.

Ние ще победим. България ще стане рая, за който жадува всяка душа. Остава ви още малко. Тя ще стане непобедима и мощна страна. Вие ще се гордеете, че сте българи, но сега сте подложени на голямо изпитание.

- Много се радвам, че и аз съм член на това общество и на тази малка, но славна България - прекъсвам я аз.

- Радвай се, Марийо, че си жена, която  изстрада толкова много, но духът ти победи тези страдания!

© Мария Герасова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??