11.01.2014 г., 21:08 ч.

Явлението "Кифла" 

  Проза » Други
716 0 1
2 мин за четене

„Живее ми се…” каза с умиращо гласче тя… то… не знам, твърде трудно бих описала същество, което ми се явява в ранните часове на денонощието с разкъсан чорапогащик, нещо, наричано в съвременната мода „рокля”, цялото подгизнало и носещо вонята на спирт… с отекли крака и токчета минимум 15 сантиметра в лявата ръка, в дясната полупразната бутилка, придала аромата на „жена”, с почернено лице – резултат на сълзите , които е изляла на новата балада на Азис или просто на потенето в „задушевната обстановка”. По изящния й врат, за който е избирала 1 час колието за вечерта - следи от насилие… или може би не ?!

Влиза - с гръм и трясък. Всички трябва да разберат, че е звездата на вечерта.

Отваря си устата и дотам. Миризмата в стаята се украсява с тютюневи оттенъци и алкохолни изпарения.

Изчакваш я 1 час да си изтрие всичкия този грим, да си свали екстейшъните и да успее да пика, защото цяла вечер е стискала, цяла вечер се е стискала за 50 стотинки за тоалетна. Ах, тя не знае колко е загубила! Колко „страстни” снимки може да й донесе инвестицията от 50 стотинки! Единствено „инвеститорите” печелят „голямото щастие”. Не, не говоря за облекчението, което може да донесе една тоалетна на един мъж (ако това понятие все още е съотносимо за съществата, за които разказвам). Става дума за подаръците, които получават подобни индивиди, не познаващи ни клаустрофобия, ни срам, ни съвест. Левче – кефче е казал народът. Пускаш левчето на входа на тоалетната и ви внедряват в играта, наречена „То си е човещинка”. Даааа, много е човешко да се „плющиш” с някоя пияна мадама в кенеф! И като свършите да се върнеш на дансинга за нова участничка в играта. А най-висшето ниво от играта е на следващия ден цялата аудитория да знае за случката на тъмно.

Да се върнем на сутрешната церемония по изветряне. След 2 часа допиване на бутилката по време на пижаменото й парти (тип „само по прашка”) и отбелязването във фейсбук със статуси като „ Виж сега - в чуждите ръце горя… Спомняй си, че била съм най- добра”. Бе, за кой го пишеш това, бе миличка? За предпоследния, който те изчука, говорейки за тазвечершната ти забивка ли? Или може би за предпредпоследния, визирайки предпоследния? Или някоя много стара любов, която те е била, а ти все още въздишаш по нея, макар да си опитала многократно да я замениш? И в какво си най- добра? Като дори едни яйца не можеш да си изпържиш… Вероятно с този въпрос бих засегнала уменията ти в леглото, не че не съм ги виждала загатнати в действията ти по натискане пред публика.

Тук ще млъкна. Кифлата май вече заспа, защото захърка, излъчвайки изпарения. Да подремна и аз в отровната обстановка половин час до алармата ми за лекции.

 

© Дивата Лагуна Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Хубаво емоционално описание. А какво става в душата на "Кифлата"? Имаш ли приятелка "Кифла"? Ти самата някога била ли си "Кифла"? Как изобщо се става "Кифла"? Просто си мисля че ако се промени фокуса на творбата от "явлението Кифла" на "човека Кифла" би станало много интересно. Но и така си е добре.
Предложения
: ??:??