26.02.2021 г., 7:44 ч.

За Батките, Барбитата и една Къртица 

  Проза » Разкази
384 9 21
4 мин за четене

Не обичам големите компании, задушават ме,  подтискат ме! Винаги ще се намери някой чародеец, къде се опитва да те омае, та ха дано те вкара в леглото си или някоя досадница - да ти изброява придобивките и любовниците си!

Странна съм! Чудя, защо съм се родила жена, може би е трябвало да съм къртица. Живеят си на тъмно и тихо, не виждат света. Хубаво е понякога да не го виждаш - не винаги е приятна гледката. Не им се налага да са любезни и възпитани към някой, когато ти се иска да фраснеш по самодоволната му физиономия. Не обичам да си меся флуидите с чужди, току виж ми се наруши душевното равновесие!

Не знам как успя да ме завлече Даря, на този рожден ден и защо въобще и се вързах. От нея става чудесен политик - можеше и мъртвия да убеди, че все още диша! Ама взе че стана счетоводител - голяма загуба за политическия ни живот.

Гледам я, как разпалено убеждава един невзрачен младеж, че човек иска ли -  винаги може да постигне каквото желае. Айде, бе! Едвам се сдържам да не се разсмея! То и аз искам да съм къртица, ама на кукуво лято ще стане. Само мога да се правя на такава.

Огледах се наоколо! Познавах рожденничката. Бяхме учили в университета заедно. Беше от онези жени - тип Барби! Изкарана от моден каталог, с около тон грим, руси букли и замръзнало от ботокс лице. Умееше да използва красотата си. След два развода и две големи увеличения на банковата си сметка, сега плетеше умело паяжината си за следващата жертва. Приличаше ми на огромен паяк, дебнещ някоя глупава муха.

Погледнах дънките си и черната тениска! Въобще не се вписвах в атмосферата. Усетих две вперени очи в мен. Деветдесет килограма мускули се бяха вторачили в особата ми. Погледа му преценяваше дали ще му пусна или не! От ръкава на тениската  надничаше дракон. Бях чувала, че всеки селски тарикат има татуировка дракон, а всяка дащна жена - пеперуда. Дали пък да не си татуирам къртица?

След тези мисли, явно съм се усмихнала, тъй като тариката се присламчи по - близо! С цялото си същество усетих лигите му по мен! В съзнанието му сигурно се въртяха вече еротични фантазии - на които търсеше главната героиня.

- Знаеш ли, че си сладка?

- Знам, щото все ме накацат мухи!

Батката се захили доволно! Или въобще не разбра намека ми или се направи на ударен.

Харесвам поддържани мъже, но не напомни, самовлюбени Тарзани. Последната ми любов бе висок и мускулест- Мартин. Тренираше не само мускулите на тялото си, но и мускула в главата. Умееше да разговаря по много теми с чувство за ирония и самоирония. Но.., винаги има едно но! Поиска свободата ми! Не разбирам - живееш си хубаво, обичате си и хоп искат да те вкарат в обора. Нима трябва да има брак и подпис, за да си щастлив. Каза, че не съм нормална жена, повечето мечтаели за сватба, деца. Е, явно съм ненормална жена, вярвам само в любовта.

- Ако ти е скучно, можем да отидем у нас. Бих искал да спя с теб? - прекъсна мислите ми нахаканият мъжкар.

- Ами, я ми кажи... Как ще ми стане интересно с теб, след като ще спиш?

Последва две минутно мълчание. Мозъкът на човек е голям - относно ръста му, теглото при мъжа е около 1,60кг. , а при жената приблизително 1,45кг. Значи Природата пак ни е прецакала нас жените. Да се мъчим от по- малко, да изкараме повече. Гледам субекта пред мен и се чудя, какво разхищение на пространство. Има части на тялото, които не знам защо са ни дадени, след като не ги използваме! Например зърната на гърдите при мъжа! Лошо е обаче, когато използваеми органи закърняват  от неизползване. Като мозъкът на сваляча срещу мен, явно го бе превърнал в мъжко зърно.

- Що ми се правиш на интересна?

Играта започва да загрубява. Това, че един индивид умее да осеменява, прави ли го истински мъж? То и пчеличките опрашват цветята ама са в женски род. Гледам го и теорията на Дарвин, оживява пред очите ми! Не ми се заяжда, а и не ми е интересно да се опитвам да възбуждам нечии мозъчни клетки.

- Знаеш ли, готин си и ако не си падах по жени, щях да съм твоя. Пък и доктора ми каза, да не правя секс докато пия хапчета за стафилококус ауреус.  Тарзан ме изгледа уплашено и изчезна в тълпата да търси нова Джейн. Дали разбра въобще какво му казах? Пък и какво ли значение имаше, важното бе че ме остави на мира. Огледах тълпата! Марти ми липсва,  ужасно много!  Май е време ненормалната жена да се превърне в нормална или пък в къртица!

 

стафилококус ауреус - бактерия, която често се намира в дихателните пътища на човек.

© Росица Димова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Увлекателно пишете! Поздравления!
  • Хубаво се посмях. Благодаря ти!
  • Благодаря, Скитница!
    Благодаря, Георги!
  • Роси, супер е! Много ми хареса!
  • Благодаря,Стойчо! Има мъже с много полезни неща в главите, стига да ги откриеш! 😊
  • На моменти се смях с глас!
    Все пак има нещо полезно в главата на един мъж:да харесва остроумни жени!
    Поздравления, Росица!😉
  • Забавно.
    Поздравявам те.
  • Благодаря, Ив! Гаранция няма нито с подпис, нито без. Вярвам само в любовта! Прав си, хората сме така устроени, че все нещо не ни достига!
    Благодаря, Блу!
    Благодаря, Миг!❤ Многолики личности са Близнаците! Кротката щом заспи, дивата започва да лудува! Само дано не хвана някое биполярно разтройство! 😀😀
  • Знаех си "Не е лесно да си мъж , дори и лятото на плажа" . Това на майтап ! харесвам творбите ти явно е вярна теорията за зодиите Близнаци - яко интелект! Благодаря за удоволствието!
  • Браво на момичето къртица! Много ми хареса!
  • Благодаря, ИнаКалина! Важно е да се използва правилно пространството, иначе е просто разхищение! 🙂
    Благодаря,Генек!🙂
  • Много хубаво.
  • "Да се мъчим от по- малко, да изкараме повече.", а после защо от нищо правим нещо?!? Природа! Ахаха.. разтуши ме твоя фин хумор. Подсети ме за една случка. Жената си беше татуирала целия гръб в "безумно красиви цветя", погледна ме тъжно и каза - кофти е, че само с гръб към огледалото с огледало мога да им се наслаждавам.... но там имало най-много пространство за градина... ех, мъка
  • Благодаря ви, Силве,Наде! Радвам се, че съм успяла! Както казва един мой познат " Обичам да чета хумор и сатира, достатъчно мъка има в банковата ми сметка! "😃
  • 😁 Страхотно чувство за хумор, усмихвах се през цялото време. Виж това с къртиците и аз понякога така се чувствам, даже някъде бях писала нещо за тях. Разведри ме разказът ти, Роси. Поздрави.
  • Отдавна не се бях смяла така!
  • 😀😀, правилно! Много ангели стъпват по тая земя - жалко, че са само на думи! Благодаря, Костадин!
  • Ми дет са вика/всеки с вкуса си/дето казало кучето и......Та тъй.
  • Благодаря, Костадин! На едно друго място обявиха лирическата героиня за арогантна! 😀😀
  • Ха-ха,браво на къртицата сложи го на място тоя с дракона.Поздрав.
  • Гедеон, успокоих се! Не съм само аз със странни идеи! 😃 Комар не е лоша идея, поне е по - различно от пеперуда 😀😀 ( извън стериотипите)
Предложения
: ??:??