3.01.2021 г., 21:23 ч.

За дачка(по Хензел и Гретел) 

  Проза » Хумористична, Други
257 2 9
1 мин за четене

След опасните преживявания в гората, на Гретел и хрумнала идея. Както си разглеждала разни онлайн магазини, видяла едни приказно красиви шкафчета. Били бели, изработени от истинско дърво, с изящна резба, която украсявала чекмедженцата, а малки бледорозови цветчета обръмчвали ратановите плочици, които запълвали дървените рамки на вратичките. Не просто красота, а истинско вълшебство, което запленило Гретел и тя не можела да откъсне поглед. Но това вълшебство струвало твърде много и бедната Гретел не можела да си го позволи. И точно тогава и хрумнало, че щом в гората имаше една къщичка от лакомства, значи напълно възможно е да има и други. Приготвила една раница с всичко необходимо и навлязла в гъстата гора. През деня било хубаво, но вечер ставало страшно, тогава малкото момиче, за да пропъжда страха се скривало в едно от така мечтаните шкафчета и заспивало с усмивка. Изминали няколко дни и една вечер Гретел съзряла абсолютно същата захарна къщичка, като онази на баба Яга. Може би злата бабичка е имала няколко такива къщички, за по-богат улов, а сега след смъртта, те пустеели. Гретел огледала къщата и с набитото си око за лакомства, изчислила, че къщата струва около 50000 близалки, 10500 шоколада, 35000 кутии сладолед на Орео, 100300 кутии бисквити от най-скъпите, 1000000 клечки захарен памук, 300 кг карамелено стъкло, 1000кг крем карамел и крем брюле, около толкова кг стафиди. По колко от всичко трябва да вземе, откърти, отчупи, за да продаде и да си купи две шкафчета, ако едното шкафче струва колкото 53кг халва, а другото колкото 15кг турска баклава? 

© любимка Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Спокойно можеш да замениш бонбоните с бутилки алкохол по избор, но се съмнявам това да помогне за решаване на задачата
  • То бамбони бамбини се едно и също,аз бих ги харизал срещу десет кила мастика.
  • Охоо, никой не е решил задачата. Как се оправяте в живота не знам Ама това е, защото не спите достатъчно
  • Ох хахахаха да, приемаме че 1 кг е равен на 10кг Ох ще падна от смях
  • Ми грешен отговор, Пепи, седни си - две Чети условието на задачата по-хубаво, там пише, че не струват еднакво, освен ако за теб халва и баклава са едно и също :р
  • Ами да, ти с танкера, от мен шлепа... хахаха
  • Да, ти
  • Кой писан, Онуфрий ли :р
Предложения
: ??:??