3.03.2011 г., 19:50 ч.

За нас, Истинските 

  Проза » Писма
789 0 6
1 мин за четене

Мило,
Имам нужда да ти пиша, да кажа това, което искам! Толкова дълго съм мълчал, сега мога да говоря! Трябва да споделя толкова много с Теб, но ти на моменти се отдалечаваш, уплашена си от всичко около мен, от тези емоции, които витаят в моя живот! Не ме отблъсквай за пореден път, знам, че имаш и друг живот, опитвам се да го приема и да свикна с него, имай малко търпение! Поне съм откровен с теб и ти казвам всичко, което ме вълнува, разкривам душата си пласт след пласт и знаеш ли какво остава накрая... Една Голяма Неутолима Любов към Теб - Истинската ми Любима в този не лек за мен живот! Знаеш, преди време ми каза, че си Искала да Бъдеш Обичана и да има Човек, който да сподели твоята Любов, ето, Аз съм Тук - този Човек, който най-силно  те Обича, който най-добре те Разбира, който се Отдава на 100 процента за теб! Нима ще го отхвърлиш, та Аз Съм Отговорът на Молитвата ти, твоят АНГЕЛ и като Име, и като Същност! На моменти ме боли, много ме боли, признавам, не от друго, просто се чувствам наранен, от нещо дребно, ПРОСТИ МИ, и аз съм все пак човек, и аз съм като теб земен и изпълнен с копнежи и мечти, и аз искам да живея красиво и щастливо, но... с ТЕБ!  Мило, мога да продължа още дълго да се обяснявам в ЛЮБОВ КЪМ ТЕБ, но не само това е, което искам да ти кажа! Искам да знаеш, че аз много добре Те Разбирам и Знам много добре за твоите съкровени желания, твоите мечти, копнежи и стремежи! И искам да ги споделим Заедно, каквото и да означава това, тук аз не знам какво предстои, но съм готов да направя всичко, което е необходимо! Повярвай ми и Бъди с мен, както си била много пъти, но поне Един път Излез от Омагьосания кръг и направи това, което трябва! Обичай ме Безрезервно, като Мен, и ми се Отдай, както Аз го правя и нека да видим тогава дали и Бог няма да се Усмихне най-накрая и да каже: "Ех, най-после се Изпълни това, което трябваше да Стане!"

© Ангел Филипов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??