11.07.2023 г., 10:13 ч.

За нАуката 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
315 3 4

В съда в Ню Йорк най-после постъпил иск от Политехническия институт Ренселер срещу фирмата, изпратила им като нощен портиер човек, унищожил с едно движение над двадесетгодишен труд.

Работникът бил с много широка квалификация – портиер, охранник, чистач. Със съответното образование – доста отдалечено от задачите на биоинститута.

А там в един хладилник държали при -80 градуса разни гадини – бактерии, вируси и още нещо си.

Само дето през 2020 година хладилникът забръмчал. Като стар „Мраз“ бихме казали ние, ама простите американци де да знаят що е туй… Та точно тогава беше и пандемията, поради което техници отказали да отидат. И лаборантите сложили конкретни указания – да не се бърника по хладилника, защото пази ценни експонати…

Само че портиерът – пазач – чистач прочел и се рекъл: „Ама че прости ентелегенти! Не могат се сети за нещо нормално…“

След което изключил хладилника…

И с едно движение ликвидирал четвъртвековен труд…

Искът е за един милион долара…

Ако ги получат – все ще е някакъв резултат. За института, надали за нАуката…

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Надя, Миг, Пепи!
  • Простотията ни с наУка, ни с нАука -няма оправия!
  • Той Господ си знае работата! Кой знай каква гадост пак щяха да сътворят тия учени! Съвременният свят е пълен с парадокси , има наУчни институти , а няма Мъдростни институти, пиян не може да караш кола , но пък може да правиш деца ! Цирка е пълен , а клоуните са шефове! Благодаря!
  • НАука, нАука, ама сиренето е с пари...
Предложения
: ??:??