14.05.2022 г., 10:05 ч.

За вашето бъдеще, мили деца - 4. 

  Проза » Хумористична
203 2 7
1 мин за четене

/сборник училищни задачи по всичкология /

Малкият Дани – най-добрият играч на отбора, вкарал в първия мач два гола и един автогол. Във втория мач вкарал три гола и два автогола. В третия – четири гола и три автогола.

Ще стане ли голмайстор, ако първенството има двадесет мача, а треньорът увеличи дозата на валериана два пъти в полза на голмайстора?

хххх

Малката Петя била много привързана към двата си телефона – до степен, че умеела едновременно да говори с приятелка и неприятелка едновременно.

По време на дистанционното обучение момичето майсторски симулирало работа на лаптопа, докато провеждало кратки /между 1 час и час и половина/ бегли разговори със съученичките.

С колко момичета и момчета дневно е разговаряла, ако денят има 24 часа, 12 от които – у дома и на училище – са за сън? А, ако включим в уравнението разговорите с момчета – всеки от които се състои от два часа хихикане, хъмкане, високоинтелектуални проблеми от рода на „А ти?“, +А тя?“, плюс философски концепции като „Тая патка не те заслужава…“.?

На колко часа дневно ще се ограничат кратките й разговори, ако баща й я свари с двата телефона в ръце, а домашните за предната седмица още не са започнати?

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Дочке!
  • Благодаря, Елке!
  • Колко са претоварени тези деца, нямат време за училище! Като "учеха" дистанционно беше по-лесно!
  • Благодаря, Пепи, Петре!
  • Ама минахме ли вече на другото УбУчение,... или сега е меланж от присъствено-задочно и летаргичен сън...АбитурЕнтите да му мислят
  • Е, все пак говори! Още! Имам познати, които "говорят" със снимки и видеоклипове: къде ходят, какво ядат, как са облечени, какво си купили, касови бележки за цените, новини, клюки и т.н. - и те заливат с тях, защото не им се пишело или говорело.
Предложения
: ??:??