16.03.2020 г., 11:59 ч.

За вярващите и за неверниците 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
475 4 9

Попитали радио Ереван, как могат да бъдат разпознати днес неверниците.
То отговорило: По това, че носят маски!

© Младен Мисана Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Господи, Латинке ти също.
  • Песничките (Пламен Иванов - ПИ), не всички, които ходят на Божи гроб, са вярващи. А колкото до маските и ръкавиците, няма лошо, но и те не са достатъчни, ако я нямаме Вярата в нашия Господ Иисус Христос!
    Бъди благословен!
  • Разбира се Латинке. Това са шеги. Все пак, маската, която е символ на превенцията на грипа, е добър избор и за вярващия. Защото много вярващи, които ходиха на Божи гроб измряха от коронования вирус. Само вяра не стига. Трябва и акъл. Сиреч маска, ръкавици и дезинфектанти.
  • Песничките (Пламен Иванов - ПИ), начинът, по който могат да бъдат разпознати истинските християни, бил обяснен от самия Иисус: „По това ще познаят всички, че сте Мои ученици, ако имате любов помежду си.“ (Йоан 13:35) . Освен това Иисус казал: „Те не са от света, както и Аз не съм от света.“ (Йоан 17:16).
  • - А по какво могат да бъдат разпознати вярващите?
    - По катафалката, която ги вози на среща с господа.
  • Хахаха!
  • Помогни си сам, да ти помогне и Господ! Много ми хареса!
  • Когато на някой папа се е случвало нещастие - болест или рана, викали са лекар, а не кардиналите за молитва...
  • Вярващите в Иисус Христос знаят, че Той ги пази.
Предложения
: ??:??