26.05.2016 г., 16:31 ч.

Забързана във времето 

  Проза » Други
675 1 0

Времето, необятната частица прекарана от нас на земята. Забързана в делата си, невиждаща очите на хората, вперила поглед надолу, животът ми протичаше между ежедневието и поставените норми, в които "трябваше" да се вписвам. Мислих много за разбъркания си живот, поглеждах се и се питах накъде съм тръгнала? Дали пък не бързах да взема всичко с пълни шепи, наведнъж?  Уморена от правила и норми имах нужда да пробудя онази част от мен, в която се криеше страстта ми. Объркана от времето, мислите и съдбата ми реших, че ще променя всичко! Имах нужда да усетя страстта за , която бях мечтала цял живот. А тя отдавна бе потънала дълбоко в мен. Бях готова да бръкна дълбоко в сърцето си и с последни сили  да успея да уловя и последната капка останала ми страст. Да усетя как тази капка изпълва гърдите и душата ми. Щях да поглеждам повече  в очите на хората, да усещам болката и тревогата им и да споделя с тях моята намерена страст. Страст за живот, страст за любов и страст да бъдеш жив в тази необятна частица, наречена време!

© Иза Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??