2.07.2007 г., 9:57 ч.

Закъсах го с тоя мъж 

  Проза
1236 0 20
2 мин за четене

Закъсах го с тоя мъж

Леле к'во стана! Аз от акъла си патя. Нали летя като линейка кога, кой ми звънне. И нали милото ми, не ме вижда често. Поради тази причина, реших да се снимам в цял ръст. Извадих две снимки и му ги дадох. Викам му: „Ще целуваш едната като ти домъчнее за мен. Като се измокри - хващаш другата, докато първата изсъхне и така." Да, ама нещо тези срещи с Откровенци зачестиха и снимките не могат да изсъхнат. Викам му: „Айде, с мен!" Той: „Не!" Как не, бе?! Звъни Мая. Давам му телефона и му казвам: „Айде, откажи й, ако можеш!" И той не може да й откаже и тръгваме. Другият път звъни Пинче. Айде й на нея не може да се откаже и отиваме. Сядам до едно младо, хубаво момче. Много ми върви на мене. Загледах го, ма това наш Ники Драгиев. Викам му: „Аз съм ти фенка!" „Верно ли?" „Може да съм Лажова, но не те лъжа!" „Това трябва да се полее!" „Ха, наздраве!" След малко той ми казва: „Знаеш ли - и аз съм ти фен!" Викам му: „Не се чувствай неудобно. Ти пък веднага да си върнеш жеста!" „ Не, сериозно - и аз те чета!" Айде и това трябва да се полее. И така цяла вечер се чукахме с момчето... с чашки. Айде и Адамов ми хареса. Айде и с него „Наздраве!" Викам на Пинчето да каже некое стихотворение, та да забаламоса моя, та да си говоря спокойно с Ники. Моя като се ококори. Той скоро ще пропише стихове, ако идва по-често смен. На Ники му викам: „ Това е брат ми". Питам го: „А русокосото ангелче до тебе, кое е?" „А, това ми е братовчедка!" Мале, много хубава родата, бе! По едно време стана много горещо. Питам ги искат ли да им духам. И като започнах да духам на всички, дето беха на масата...  с ветрилцето. Голем кеф! На другия ден ме цепи глава. Дали мъжът ми не ми чука главата в стената цяла нощ? А от това духане нещо настинах.
Мале, лудо влюбена съм в тоя Драгиев! Млад, красив и талантлив. А какъв глас има... На другата сбирка пак съм плътно до него.
До тук добре. Обаче в събота ставам в осем сутринта. Мъжът ми ококори очи, за малко да му изпаднат. На мен, докато не ми донесат кафето в легълцето, не ставам. „Къде?" „Как, къде? Мая и Креми ме чакат долу на кафето." „ Ще дойда да ги почерпя, че са те вдигнали от леглото." „Ела!" Е, това не трябваше да го казвам. Моя ги хареса. Вечерта ми звънят пак двете кукли. Щели да вечерят на хлад извън София, да идваме. Викам си - тоя път моя ще ме убие, без да му мисли много. Давам му телефона и му казвам, че е много далече, ако иска да откаже. Той взима телефончето и... "Идваме, Майче, знам го къде е!" Ние си станахме рода вече.
Но си мисля, че не трябваше да го запознавам с толкова готини хора, защото... Аз не знам дали на срещата на ОТКРОВЕНИЯ във Варна ще ходя, но Васето ще е там. Даже ме е страх, че ще вземе да пропише. Що ми требваше да го запознавам с Мая. От нея тръгна цялата работа. Нищо, на мен Филип ми хареса, пък е и по-млад от моя. Хак й е, да се оправя сега, щом е толкова магнетична...


                                                      

                                                         


© Светлана Лажова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Кате, благодаря ти!!!

  • Бравооо!Добре си се забавлявате вие!
    И все така занапред!
  • МЕРСИ СТАМИ, ДАНО!!!
  • Хехе добре си карате вие срещи с хубави хора ...щом сте либерално семейство лошо няма.И вълкът сит и агнето цяло....Поздрави на родата Светле и на феновете!!!И да си изкарате още по хубаво на срещата във Варна!!!
  • Ели, много си добра, даваш ми го, ама не забравяш да ми дадеш и указания за ползване. Само не разбрах, по веднъж на ден, ама сутрин или вечер да го млатя с тигана по главата? Преди ядене или след, много е важно. Васето е свикнал по три пъти на ден на гладно. Кмете, айде идвай да ни оправиш, че няма време!!!
  • Браво, Анетке, браво!!! После да не ми ревеш на рамото от тоя Джон Траволта, ама сама си си виновна. Ако си печена направи го сам да си говори и това е!!! Какво ще го мисля, да се оправя сам в тоя живот! Рико, мерси!!!
  • Куне, кръщелнице, у наше селу язе съм длъжнусно лице. И нъ ширина пак съм язе. Шъ пудписвъм менкането нъ Стамат и Жон Трите волтъ или с трите волъ. Ни го помня. Дъ ни кайш посли, чи ни ти аресвъ, щото Светлето ша го приватизиръ Стаматчо. С бастуня барабар.
  • Приятно разказче! Поздравления!
  • Е случила си на човек Светле, няма две мнения по въпроса.
    Що мъжъ ти вече, ще прописва и стихове, чакам го с нетърпение,
    пък ти ако искаш ела с него.


    Поздрав и усмивка.
  • И то каква рода, а, Здравче!!! Танче, нашите са си най-хубави!!! Кити, да са ни живи и здрави!!! Вили, като се живее само един път, нека поне да е готино!!! Деси, аз съм нежна, внимавай с ушичките!!! Ице, какво ми се пише, стана ми интересно?! Моряче, мерси за съвета, как не се сетих сама?! Пенко, иначе ще си починем от скука. Идвай и ти, ще ти хареса!!! Галка, където сме ние е готино!!! Дарче, идвам! Ще ти изям главата, тъкмо и ще си приказваме!!! Петинка и аз те гушкам, ама силно!!! Здравче, така трябва да се живее! Защо трябва да ни е зле, като може да ни е добре!!!
  • Весело си живееш, Светланке
  • Гуш*!!!
    Обичкам ви беееееее...!
  • Поздрав!
    Весело е при вас,определено!
  • Ама то егати сайта! Студио Х... Кой с кого идва, кой с кого си тръгва...
  • Че дай му и трета, че и четвърта снимка! Скръндза такава! Истински си почивам при теб и завиждам, но не благородно!!! на всички, на които обръщаш внимание!
  • Ти гледай как няма да си във Варна, че лошо ти се пише. Че там ще минаваме през мостчето на желанията...
    Разсмя ме за пореден път, Светле!!! Поздрави!!!
  • ееее, страхотна веселба!!!
    И да си на линия във Варна, защото ще дърпам уши!!! Аз лично те чакам с нетърпение!
  • Личи си, че със съпруга си сте ... "една кръвна група"! И затова умеете да се веселите пълноценно! Това прави живота истински прекрасен - да се разбирате от пръв поглед! Прекрасно е!
  • Ади, чакам ви всички!!!
    То луд умора няма, Светле Прегръщам те! И другите герои в разказа прегръщам!
  • ОО,във Варна да си на всяка цена,че ми се иска и аз да се запозная с тази голяма рода!
    А без теб не може!
Предложения
: ??:??