7.06.2017 г., 14:02 ч.

Зов 

  Проза » Писма
1488 0 0
1 мин за четене

Tолкова неща искам да ти кажа:

Първият път, когато почувствах любовта, тя беше истинска. Първият път, когато почувствах любовта, ти беше на моето рамо. Липсва ми, образът ти на небето нощем, който нарисувах, макар с баналният почерк от звездите изгаснали когато ти си тръгна. Оттогава те търся всяка вечер, с поглед около луната, всеки ден вървя по улиците. Гледам и дано си там, но там те няма вече. Само сенки родени от спомена за нас. Безгрижни, целуват се, смеят се танцуват с вплетени ръце и се притискат толкова силно сякаш се страхуваха, че всеки миг заедно им бе първи и последен. Както бяхме ние. Но какво са те,щом теб те ням! Просто призраци, останали да се лутат след нашата любов.

 

После се прибирах с наведена глава, уморена вечe oт надежда и липса, обляна в студена пот от мислите за теб. Вадех единствената твоя снимка.която ми я даде подписана – "С любов". Държах те пак в ръцете си - красива, усмихната. Виждах отново нежносиния блясък в очите ти, с който ме погледна щом устните ни се докоснаха за първи път. Галех с пръсти черно-ситните ти къдрици, тихо спуснати около лицето ти, все едно са нощ, а ти – луната. Но осъзнавах бързо след това, че в ръцете си държа не теб, а твоя снимка. Между рамките ѝ бе запечатана една чиста страст и онзи искрен поглед, на който повярвах, че ще сме вечно заедно.

 

После продължавах да се взирам в нея, без да говоря и мисля нищо. Притисках я силно до сърцето си и я оставях под възглавницата.

 

И така съм всеки ден, откакто ти остави любовта ми. Искам да се върнеш, защото снощи взех лист и химикал и разказах на света, с мастилени сълзи, как ми липсваш, Ана!

© Делян Пенчев Всички права запазени

Произведението е участник в конкурса:

Самотата убива, усамотението ражда »

11 място

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??