Jun 9, 2007, 1:42 PM

Духовен резонанс 

  Essays
1471 0 4
1 мин reading

                                    ДУХОВЕН РЕЗОНАНС


        

Днес ежедневието ни е толкова натоварено, че не се замисляме за много въпроси, които са вaжни за нашето съществуване и личностно развитие.        

КОЛКОТО ПОВЕЧЕ ГО ОСЪЗНАВАМ, ТОЛКОВА ПОВЕЧЕ ТЪРСЯ ХОРА, КАТО МЕН, НО ТРУДНО ГИ ОТКРИВАМ.

       Днес осъзнах, че когато човек почувства привличане към друг човек, между тях протича енергия и това се нарича енергиен резонанс. Това привличане не е сексуално, нито физическо, то е по-различно. Нещо, като да седнеш до някого и да ти се стори познат, да усещаш пресъствието на този човек толкова силно, че да не можеш да си го обясниш  с думи.
       Aз съм го усещал няколко пъти през живота си и дълго не можех да си го обясня, защото съм го чувствал без някакви ограничения, за възраст, пол, вероизповедание, националност и каквито и да е ограничения. Това е доказателство, че не сме само плът и кръв, а сме и енергия, която няма полова дискриминация, нито възрастова.

        Всяка душа минава през различни животи, като по този начин се усъвършенства и изплаща кармата си, докато стигне до това ниво да се одухотвори и да не дели хората по никакъв начин.

       Сигурно ви се е случвало да сте виждали някого напълно непознат, който имате странното усещане, че познавате.

ТОВА Е ДУХОВЕН РЕЗОНАНС, КОЙТО ПРЕДИЗВИКВА ПРОТИЧАНЕ НА ЕНЕРГИИТЕ, ПРИ КОЕТО ЧУВСТВАТЕ ТОЗИ ЧОВЕК НЯКАК СИ МНОГО БЛИЗЪК ДО ВАШАТА СЪЩНОСТ. Това е нещо уникално, някакъв магнетизъм, който минава ограниченията на нашите схващания за съществуване.

© Бен Ар All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • И аз така вярвам и сега си обяснявам някои неща!!!
    Поздравления!!!
  • Прав си!Понякога хората се "познават" изведнъж-може да е спомен от предишно прераждане...Пиши-ще те чета и не само аз!Поздрав!
  • Не се сърди де! Прочетох го и си е така! Но има и едни енергийни вампири, и отнемат нашата енергия
  • АЗ ЗА КАКВО ГО ПИСАХ ТОВА НЕщО , ИЗГЛЕЖДА НИКОЙ НЕ ГО ХАРЕСВА, АЗ Сам жестоко обиден, но хайде........................
Random works
: ??:??