Jun 19, 2008, 10:54 AM

Животът е едно пътешествие 

  Essays » Students
18281 2 4
1 мин reading

Какво всъщност е живота? Дали той може да се нарече едно пътешествие или може би няма точен отговор, или има. Животът е една обширна тема, на която, колкото и да пиша, все ще пропусна нещо. Едва ли точно аз бих могла да дам пълен отговор на този въпрос, понеже моят живот тепърва предстои, но все пак ще опитам.

За мен животът е път към познание и самоопознание, точно както е в романа на Даниел Дефо "Робинзон Крузо". В хода на живота всеки си поставя цели - достижими и понякога недостижими, и се стреми да ги постигне. Животът сам по себе си е доста интересен и си заслужава да го изживееш пълноценно, има много неща, които човек може да разбере по време на живота си, да научи и види много нови неща, да открие себе си, своята половинка, да създаде семейство. Животът е низ от препятствия и случки, хубави и не чак толкова хубави, през които човек трябва да премине и докато преминава през тях, той се учи да бъде по-добър, нещата, които преживява, го правят по-силен и той трябва да предава уменията си на следващите поколения.

Някои хора казват, че винаги им се случвам лоши неща, но след дъжда винаги изгрява слънце, не трябва да се отчайваш и трябва да продължаваш напред, вярвайки, че ще дойде момент, в който да бъдеш щастлив. Трябва да вярваме в чувствата си, те никога не биха ни подвели. Чувството е сила, вяра в собствените възможности. Не може да има живот без чувства, той би изгубил блясъка си. Чувстваме ли, че сме щастливи, значи трябва да живеем.

Животът за мен е като едно дълго пътешествие, изпълнено с много запомнящи и открояващи се моменти. По време на него ще преоткрием много нови неща. Животът е достатъчен, за да постигнеш всичко, което като дете си си мечтал, за да поправиш някоя неволна грешка, защото все пак човек се учи от грешките си. Животът е изпълнен с препятствия, с които всеки един от нас трябва да се справи. Всеки един от нас трябва да измине пътя на живота, изглеждащ ни като едно голямо пътешествие, без значение какъв е той - добър или лош, кален или стръмен, ние трябва да го преминем успешно. Той ни предизвиква да го изминем до край, защото животът е едно голямо предизвикателство.

© Кристина Георгиева All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??