Jun 14, 2013, 7:59 AM  

Прах и прах за пране 

  Essays
1191 0 3
1 мин reading

Прах и прах за пране

 

Ние сме просто една проекция. Съществуваме без цел и смисъл. Живеем, учим се, женим се и каква е ползата от това? Колкото пари, знания и власт да имаме, накрая пак сме сами, дори децата, коrто сме отгледали, ни оставят. Какъв е смисълът тогава на целия ни живот. Ние живеем и умираме. И знаеш ли какво остава? Нищо, просто една малка купчинка прах. Лутаме се цял живот, мъчейки се да постигнем нещо и накрая пак сме на същото място и какво има на това място? Прах. Търсим да постигнем идеали, поставени ни от заобикалящото ни общество, градящо се на теорията, че не сме сами. Теория, според мен, създадена за заблуда. И все пак, ние хората сме си я измислили. Чисто и просто не можем да превъзмогнем неизвестността или това, че нe сме сами в огромното НИЩО. Самата идея на обществото ни внушава логика и следствие. А защо трябва да е логично всичко? Защо трябва някой да ни е създал? Има ли сила, която ни контролира отгоре? Отговорът е, че няма. Всичко е една измислица, породена от глупостта на съществуването. Няма добро и зло. Няма и никога не ги е имало, те са просто внушения. Като рекламите за почистващи препарати. Доброто и злото са първата комерсиална реклама, измислена с цел да ни провокира да мислим по ПРАВИЛНИЯ начин. Напук на цялата предопределеност и логика на обществото, ще оставя това малко текстче без заключение.

И защо трябва да си пиша името накрая? Все пак аз съм просто проекция на нечий ум.

Поздрави!

Една лоша проекция...

 

© Ви М All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Благодаря ви за мнението!
  • Видях след като прочетох текста ти, че си на 17г. и ми стана ясно защо съдържанието е такова
    Един приятелски съвет: Вярата в Бог е пътят към истината и към постигането на душевен мир.
  • Здравей, Виктор. Бих казала, че разсъжденията ти са в правилна посока - най - вече поради факта, че задаваш въпроси. Но, както сам споменаваш, няма сила, която да ни контролира отгоре, затова и сам трябва да си намериш отговора на въпросите. Защо живеем? За да сме щастливи. Но това трябва да е всеобщо дело - не само на отделния индивид, а на цялото човечество, за да може смисълът на съществуването да се отрази в нещо по - мащабно и така да бъде забелязан. Има смисъл да се живее, има смисъл да творим, има смисъл да вярваме, че не сме нищо - та "човек" е синоним на "безграничност"!Има добро и зло - те са в самия човек, но хубавото е, че сам избира едното от двете! Животът е прекрасен, стига само да успееш да отключиш прекрасната страна на живтоа си. Всичко, което се отнася до теб, зависи от теб самия. Май голям ферман написах, но ми се щеше да ти загатна за отговора на твоите въпроси.
Random works
: ??:??