Jan 8, 2007, 12:05 AM

Просто думи........  

  Essays
2124 0 5
1 мин reading

  Седя... Тихо е... Спокойно е... В мен и извън мен... Тихо е... Ти си далече...
Но аз те усещам... Очите ти... Ръцете ти... Погледа ти... Но той ме пронизва... Не ме гледай... Нарушаваш спокойствието ми...
Ти си далеч... Но ми говориш... Чувам те... Последните ти думи... "Извинявай"... Вик... Сълза... Две ръце протегнати към мен... Бяг... Като на диво животно...
От кого бягам?... От себе си? Не. ОТ теб може би?... НЕ, не... Студ... В сърцето ми е студено... Защо?... Навън е лято... Като в онзи ден... Слънце... Топлина... Устни... Близо са до моите... Красиви устни...
О, не - отново този  студ... Толкова го мразя... Как можа да си заминеш... Не виждаш ли че ми е студено... Какво... Съжаляваш... Не си искал... Не, не говори,ти казах... Обезпокояваш ме...
Смях... Като на детска игра... Ръце... Погалване... И после - мрак... В мен и извън мен... Част от мен...
Бягай... Не стой така... Обичам те... Затова по-добре бягай... Дъжд... Тъга... И после всичко отначало...
...Последните ми думи: "СБОГОМ"... Седя... Тихо е... Спокойно е... В мен и извън мен...
Тихо е... Ти си далече...

...Но мен не ме интересува...
 

 

 

© Сабина Савова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??