Mar 8, 2008, 6:46 PM

Ще се променим, ако поискаме 

  Essays
1358 0 0

Няма да се впускам в обяснения за положението на България  в днешно време, защото вече всичко е казано. Само искам да поговоря за начина, по който бихме могли да се оправим. И така, ясно е, че проблемът е в манталитета на българина, в който, уви, все още се забелязват следите от социализма или по-точно казано, пораженията на социализма. Това наше неподражаемо мислене е червеят в ябълката. И за да се измъкнем от калта, в която затънахме, трябва всички да придобием чувство за отговорност пред тази държава, пред себе си и околните. Да загърбим потискащото схващане, че нищо не можем да преобразуваме. Можем, ако поискаме. Ако намерим в себе си волята за промяна, нещата постепенно ще се подредят. Дори и да не стане веднага, положените усилия ще дадат резултат след време. Но ние самите трябва да изявим желание. По друг начин не става. И да не сме патриоти само на празници, а винаги. Вярвам, че обединените стремежи на целия народ могат да свършат чудеса. Повярвайте и вие! В себе си, в България, в човека до вас.

© Ниара Норууд All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??