Jul 24, 2005, 1:59 AM

* * * 

  Prose
1230 0 0
2 мин reading

Разказ?! Не точно... Просто една вечер без бира!!!

 

   Интересно, лежа и си пиша, пиша някакви думи. Думи, които само аз разбирам, защото влагам в тях смисъл които единствено аз разбирам, защото всеки човек вижда света от свой ъгъл и думите които са част от този свят за всеки означават различни неща.
   И така, седя си аз и си пиша, очаквам гости, очаквам един един човек да ми донесе бира. Аз нямам пари  да си купя ,а ми се пие. Аз съм зависим. В този момент от живота си аз съм пълен мизерник. Не мога да направя нищо и това ме депресира. Спопмням си едно словосъчетание " Да започнеш нов живот ". Сега май изживявам точно тази комбинация на думите. Преди известно време ми се случи друго клише " Светът се разпадна под краката ми ". Беше ми гадно, беше ми зле, затова реших да избягам. Исках да създам наново онзи разпаднал се свят, който се появи тогава от само себе си, в чието създаване аз не участвах, а просто се бех оставил просто по течението на живота и той " Живота " ме направи щастлив.
   Колко различно изглеждат нещата сега, как боли когато нямаш това което приемаш за даденост, какъв смисъл придобиват нещата, който си имал в моментите след като сиги загубил.
   Вече всичко свърши, би трябвало да се радвам, че имам шанса да започна всичко отначало. Би трябвало да се радвам, че баща ми ми е оставил апатрамент в град, в който никой не познавам. Би трябвало да се радвам, че си намерих сраднително добра работа. Би трябвало ..., но не се радвам, копнея за миналото, макар да знам, че не мога да го върна.
   Не, не искам да мечтая, не искам пак да се надявам напразно. Всъщмост знам какво правя, знам че отново се оставям живота да ме влачи по пътя, който ми е отреден. Маи така е най-добре.
   Искам да пия бира ..., няма бира, човекът не доиде. Аз не мога да си купя, всъщност имам пари, но те ми трябват за билет за градския транспорт, за да мога утре да отида на работа. Пари за бира няма. Всъщност това е добре. Бирата ще ме върне в миналото, от което всъщност бягам. Точно затова предпочитам утре да ида на работа, вместо да си купя бира...
   Стана късно. Трябва да спя. Утре ще ставам рано за работа. За целта трябва да стана от леглото си, да оставя тетрадката, да загася лампата и да си легна!!!
   Ставам ...

© Атанас Спасов All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??