Nov 7, 2023, 9:14 PM  

Актуален анализ на събитията свързани с Украйна 

  Prose » Reviews, analyzes, critical articles, Others
263 7 9
1 мин reading

Доналд Тръмп категорично отказа среща на молещия го за нея Зеленски. Като причина Тръмп изтъкна т.нар. конфликт на интереси. Тръмп неведнъж е заявявал, че ако стане повторно президент на САЩ незабавно ще спре парите за Украйна.  Всички предварителни прогнози сочат преднина за него между 3 и 10 процента, в повечето щати, в президентската надпревара догодина. Очевидно Зеленски предусеща кой ще бъде следващия президент на САЩ и бърза да го предразположи, но близостта между Зеленски и Байдън поставя Украинския президент в черния списък на Тръмп. И така да резюмираме: Ако Доналд Тръмп спечели следващите президентски избори, това ще изправи Украйна пред огромни трудности. Русия e планирала военни разходи за догодина в размер на 107 милиарда долара, т.е. около 6 процента от своя брутен вътрешен продукт. Отделно са планирани 110 милиарда долара за т.нар. от нея класифицирани разходи /най-вероятно за войната с Украйна/. Срещу тези огромни суми Украйна е в състояние да противопостави военен бюджет за следващата година в размер на 42 милиарда долара, които се равняват на една пета от брутния й вътрешен продукт. Ясно е че без финансовите инжекции на САЩ, ЕС и Великобритания, Украйна няма да издържи дълго срещу Русия.  Какво ще се случи през следващата година с Украйна ще узнаем след президентските избори в САЩ.

© Младен Мисана All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Влади, Стойчо, благодаря за ценните коментари!

    Акеми, този линк съдържа потресаващи кадри. Благодаря ти за него! Трябва всички да искаме тази братоубийствена война да спре незабавно, а не да продължава да пълни джобовете на янките и военнопромишления комплекс на САЩ.

    Анани, благодаря за включването! Изглеждаш ми всестранно осведомен човек. Затова не мога да си обясня как не си направил справка, за да разбереш, че аз бях досегашният директор на ДАНС, но решиха да ме уволнят за неподчинение на Просто Киро...

    Благодаря и на всички поставили материала в Любими!
  • Няма значение кой ще спечели, Украйна си заминава за моя радост. Праи и оръжие все отнякъде може да се намерят, но войниците са кът. Очаква се до края на годината само убитите да надхвърлят милион. Това е от лятото, лично аз се надявам войната да продължи поне ощ две години, докато тия паразити си научат мястото. Поздрави за анализа, Младен

    https://youtu.be/uF4bInTDkzI?si=PDSDmINvycDvFdgh
  • "Ще поживеем,ще видим"-руска мъдрословица.
    Поздравления за обективното отазяване на събитията,Младен!
  • Опасявам се, че си прав. Тази война няма да заърши с примирие. В Афганистан руснаците се махнаха, после - и американците. Интереси. Не виждам особено несъответствие между американската алчност и руската враждебност.
  • Благодаря за интересните коментари: Краси, Владимире, Ана, Дани. Благодаря и на поставилите анализа ми в Любими.

    Вижте, искам да знаете, че чрез този материал не се опитвам да демонстрирам симпатия към Русия на Путин. Стремя се да направя безпристрастен и обективен анализ на политическата ситуация, касаеща Украйна. Анализ основан на езика на числата. Както е казано от древните - "пред фактите и боговете замълчават!" Всички ние помним как американците страстно помагаха на различни страни, а после внезапно ги изоставяха на произвола на съдбата. Красноречив пример е Афганистан, но вие сами ще се досетите и за редица други. Позволявам си да ви поздравя за добро настроение:

    https://www.youtube.com/watch?v=Wll-a6MOLtY
  • Абсолютна истина и прецизен анализ, Младене!!! Това е самата истина! Моите сватове на едната ми дъщеря са американци от Флорида, бяха поддръжници на Тръмп. Зет ми и дъщеря ми - на Байдън. Младите трудно приемат лудия, чепат рошльо, а старите, заможни американци го предпочетоха по много причини. Надявам се настоящият 44-годишен губернатор на Флорида - Рон Десантис да вземе превес. Имам уверението на сватовете ми, че много хора ще гласуват с двете ръце за него. А на Украйна трябва да се помага. Цял един народ си иска свободата.
  • Правилно, Младене, поздрав!
  • Да, така е. И?
  • войници вече няма Украйна, а и парите... и оръжията... доста често изчезват, преди да стигнат до фронта, краде се като за последно!
Random works
: ??:??