Dec 22, 2012, 11:47 AM

Безкрайността 

  Prose
1079 0 5

MТel и безкрайносtta

Парти.

Стефка Костадинова, Ивет Лалова и Йордан Йовчев:
- Ей, недостижима си!
- А ти си ненадмината!
Йовчев се усмихва.
- Добре де, а ти си голям!!! – казват двете почти в един глас.
Той набира номер:
- Ще звънна на един приятел. Чудно ми е, ако дойде, какво ще кажете за него?! – звъни на българския космонавт Александър Александров.
- Саше, ще дойдеш ли?! Къде си?! Как си?
- Добре съм, чувствам се като у дома си, чувам българска музика и ТОВА Е ЧУДЕСНО...
- Да не си в роуминг?
- В космоса съм и слушам Валя Балканска.
- Тя е тук, на партито, да не би... - маха на Валя да дойде – ама тя не пее в момента.
Чува се музика „Излел е Делю хайдутин”. Йовчев подава телефона на Балканска:
- Това е твоят глас... МТел... и безкрайността!!!

 

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.1317288740184.2039668.1469709479&type=3#!/photo.php?fbid=3993681208323&set=a.1317288740184.2039668.1469709479&type=3&theater

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Светла безкрайност си, Лажова!
  • Нема истина, нема лъжа
    Пак Лажова стои на върха!

    Светланчик, през целата 2013г, се у Холивуд да стоиш, от ангажименти да се не отърваш!
  • Край, и моята обич загина! Разлюбих те!

    Защото който иска да се влюбва, трябва равна да си търси.

    Не че някога съм се смятал близо до теб или равен на тебе, но ти се извиси толкова високо - по-високо от песента на Валя Балканска, по недостижима си от Ивет Лалова и по-ненадмината от Стефка Костадинова!

    Много са ти красиви Оскарите, и много ти приличат, защото са съвсем заслужени! От все сърце те поздравявам! Гордей се със тях, а аз съм горд, че макар и за кратко, си ми била муза!
  • а аз те чета с едно умиление... и ти се радвам
    и те прегръщам, от сърце..
Random works
: ??:??