Nov 1, 2008, 7:47 AM

Благодаря... 

  Prose » Others
911 0 4
1 мин reading

         Благодаря, че ми помогна да разбера това, което преди не осъзнавах. Да открия, че онова, което идва отвън е нищо в сравнение с  това, което се ражда в бистрите води на душата.

         Благодяря за това, че в самотата открих себе си и за това, че после отново се загубих, за да разбера, че без Теб съм нищото...

         Благодаря, че ме срещна с толкова стойностни хора и ми разкри частиците от истина, за да мога да сглобя пъзела на цялото това съществуване.

         Благодаря, че от нищото се роди нещо, което ме накара да не се чувствам сам за миг...

         Благодаря, че в страданието открих сълзата, която ми даде нов живот, в който вкусих непроменливата истина на моята съдба...!

         Без повече думи, а от сърце мога да Ти кажа отново - БЛАГОДАРЯ!

         Аз знам, на кого благодаря...

         На онзи, който единствено чрез любовта мога да опозная...

         И да се докосна до красивата Му светлина, обляна в нюанси...

         Нюансите, които един живот не достига, за да разбера.

                                                       БЛАГОДАРЯ!

        

© Бен Ар All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Я,браво!Рядко срещам човек с мислене като твоето за всичко.Допада ми,защото е като мен.
  • Благодаря!!!
  • Колко често я забравяме тази проста голяма думичка! Харесах! Зем.
  • Прекрасна Молитва на благодарността! Поздравявам те!!!
Random works
: ??:??