Aug 2, 2011, 8:45 PM

Блъфът 

  Prose » Epigrams, Miniatures, Aphorisms
835 1 0
1 мин reading

Секретът на истинския блъф е не умението да внушиш способност, когато си неспособен, а неспособност, когато си способен
----
Великият блъфьор никога не блъфира. Но е велик блъфьор, защото останалите са блъфирани, че той ги блъфира.
----
За да е блъфът блъф, той е ефикасен, а не ефектен, дава плод, а не заря.
----
Ефикасен е блъфът, при който блъфираният мисли, че сам е извършил блъф.
----
Блъфовете са мълчаливи, твоят ум те сговаря вместо тях.
----
Блъфът е умението да оставиш блъфирания на неговото самомнение.
----
Ако лъжецът, излъгал някого, се лъже, че въпросният някой го е излъгал, то лъжецът е блъфираният.
----
Лъжата е опитът на блъфирания да блъфира точно преди да стане блъфиран.
----
Всички, които твърдят, че са имали доверие, но са били излъгани, са разочаровани, че блъфовете им не са постигнали резултат; това състояние се нарича да овулираш с гръб към Сатаната.
----
Всички блъфират, от вътреутробния до смъртника, умението е да не блъфираш.
----
Истината винаги е блъф в очите на блъфирания.
----
Обичайните блъфьори свършват в канавката на самоблъфирането.
----
Ако си мислиш, че си различен от останалите, ти си като останалите; това се нарича "вечния блъф за индивидуалността".
----
Гизденето е тъй неприкрито блъфиране, че обикновено минава.
----
Ако искаш един мъж да е блъфиран, използвай жена, ако ли пък искаш да блъфираш жена, предостави я на самата нея.
----
Няма по-велик блъфьор от всеотдайната жена, (почти) всички се блъфират, че тя все някога и някак ще се издаде.
----
Сънят успешно симулира деня. А самият ден е блъф на съня, за да може сънят впоследствие успешно да симулира деня.

© Едуард Кехецикян All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??