Jan 22, 2023, 8:19 PM

Бъдете откровени! 

  Prose » Humoristic, Epigrams, Miniatures, Aphorisms
637 1 8

       Между приятелки:

       - Регнах се, предствих се: пухкавелка, не обичам домакинската работа, не мога да готвя и гладя. гледам спорт и най-вече футбол, попийвам и пуша, а всички мъже ме блокират. Защо?

       - Защото те мислят за мъж! Я се поразрови повечко из мъжките профили и ще откриеш как всички обичат семейния уют, не пият или само в компания, не пушат, спортни типове или  добре сложени, живеят сами и т.н., а първият им въпрос е "Сама ли живееш?". Сега ще те редактирам: "с нежни извивки, обичам домакинската работа и най-вече да готвя и гладя. плета и шия пред тивито, не пия и не пуша" и се радвай на пълнокръвен богат виртуален живот!

© П Антонова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • PetarStoyanov (Petar stoyanov) - така де! Всеки мъж да си знае дистанционното о бутилк... опссс! сгодната жена!
  • Точно е казала приятелката, ...кой мъж иска конкуренция на шишето или на кутията цигари.А виж хрисима, беззащитна, да плете шушони или пришива скъсани чорапи, бих казал жена-мечта и в американските филми не се срещат. То май и в турските сериали пропускат тази подробност, де
  • Довереница (Дочка Василева) - както е казал дядо поп - "Не ме гледай какво правя, а ме слушай какво ти говоря!"
    За истински виртуален живот колкото повече истински изисквания, толкова повече щастлив и пълноценен!
  • Е много изисквания бе, трудно да ги опишеш, камо ли да ги спазваш.
  • 織工夢の (Акеми Йошида) - 🌺

    jonnnn (Пламен) - добре, че грипните и темподобни вируси все още нямат достъп до мрежата, та поне в нея да се наслаждаваме на щастлив пълноценен живот! Представяш ли си да ѝ наложат локдаун!?🤣
  • 😎 ... Пепс... обикновено около теб хвърчат бучки захар, напоени с по поне две капки адреналин😀които заместват реалността и е безсмислено да гледам дали си кривнала плетката ...
Random works
: ??:??