Mar 25, 2022, 10:02 PM

Червените дяволи 

  Prose
277 3 7

Комунистът Бай Дън и комунистът Пут Ин са на път да унищожат света.

Това са червените демони на човечеството.

© Младен Мисана All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Благодаря ви за прекрасните коментари и за подкрепата, колеги по перо и приятели! Желая ви прекрасна нова седмица и хубава вечер!

    П.П. Jackie151 (Антоанета Иванова), много си остроумна. Поздравявам те!
  • За някои войната е игра на шах, местят пешки, офицери... Жертват в името на победата. Забравя, че животът не шах и жертвите носят души и имат семейства!
  • В превод - Бай Гън и Пут Офф...
  • За съжаление, и двамата не са комунисти, а откровени капиталисти. С йезуитсо мислене - целта оправдава средствата.
    Не забравяй другаря Си...
  • Каквото и да пишем и да коментираме,все по лошо става и съм потресена от дебелоочието и на двамата! Дано този ужас по бързо да свърши!
  • Грозните дяволи....Ех, дяволии!
    Няма да унищожат света. Просто този, който трябва да се намеси в дипломацията още не го е направил. Или изобщо или отчасти. При всички случаи последният „играч”ще спечели- от грозното, изкривено лице на войната!
    За нас, обикновените хора остава само да помагаме. На хилядите бежанци, майки, деца и възрастни. Няма значение колко сме бедни. Пред войната всички сме равни!
  • Да, явно нон стоп се нахъсват един друг, защото са един дол дренки. Ако имаше един Тръмп с по-добри комуникационни умения за баланс друго щеше да е.
Random works
: ??:??