Feb 5, 2015, 2:07 AM

десет минути в ада 

  Prose » Others
496 0 2
1 мин reading

(поток на мисълта)

 

 

Първо ще напиша този ред и тогава ще си запаля цигарата.

Запалих си цигарата! Идеята ми е да си проследя начина, по който мисли болният ми мозък. Със сигурност е болен, поне в това вярвам.

Тези дни не намирам удоволствие или нещо подобно на това чувство в нищо! Само, може би, когато прекаля с четенето,(когато мисля прекалено много) или гледам някакъв глупав филм, когато прекалено малко мисля (когато се гледа филм е така), а и докато гледам филмите разни работи си мечтая… аз съм вече бил или съм в момента това нещо, което си го представям. И знаете ли кое му е хубавото на това- ей така да мечтаеш като някакъв идиот- в това че не плащаш нищо за него; не даваш нищо в замяна, ако изключим нужното време за да се породи тази мисъл- само това. А правилно ли е да си въобразявам, че туй не е най- ценното на човека? И тъй вината за пропиляното време ме настига, но това време така и така ще умре, каквото и да го правиш… то ще умре!

Искам да открия истината за всичко; истината за всекиго и за всичко е обща… Това го цели и Стивън Хокинг чрез физиката… дано да успее… дано и аз успея

Наскоро установих самосъжалението за недопустимо явление в живота ми.

Много мисля за смъртта и за болести напоследък също.

 

Адски ми олеква, когато пиша. Направо не е за вярване! 

© Сияние All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Отчаяш ли се от живота - и той ще се отчая от теб. Правиш грешка като мислиш за смърт и болести, така си ги привикваш. За това си мислиш, че мозъкът ти е болен. Мисли за това, което би те направило щастлив и вярвай в него.
    П.С.: И пиши! То е полу-материализация на нещата (:
  • Адски ми олеква, когато пиша. Едва тогава разбирам, че наистина мога да дам нещо мъничко от себе си.Направо не е за вярване! В един от тези моменти,наистина съм щастлива
Random works
: ??:??