Jun 10, 2023, 12:17 PM

Една невероятна история 

  Prose » Others
518 5 4

От брега, каква красота, капна ми сълза и звездите вдъхващи порой от сълзи, душата ми се затаи. Виждах от твоите очи да се стичат сълзи, заговорих и протегнах ръка, защото любовта в сърцето ми се сви, жадувайки за две слова. Проговорих за моите минали мигове, за изстрадалата ми душа, за онези будни нощи, когато говорех с любовта. 

Виждам в очите ти песента на славея, вихрушки от снега, които се разтапят от твоята усмивка с любовта.

А тя - любовта - е щастлива, пърхат цветовете на дъгата с желание, за твоята прегръдка, красива с чарът на света, която ден и нощ прегръща любовта.

Виждам да мечтаеш с любовни мечти, от рано да се събуждаш в огнени дни. И да въздишаш към звездните водопади и така да се стича любовта ти.

Виждам момък с радостта, с любовта, която изгря, с любовни песни и с изгряващи слънца, лъчите виждахме от вихъра на любовта. С нежния му глас затанцува света, трепети, как горят и светят с красота и от погледа му виждам любовта, защото вярата му е силна, когато подарък му поднесе света.

© Димитрина Владимирова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Здравей Ина! Защото докато пишех прозата се чувствах невероятно! Бях щастлива! Благодаря за коментара и за добавката в любими! Хубава вечер!
  • "Виждам в очите ти песента на славея, вихрушки от снега, които се разтапят от твоята усмивка с любовта." Хубаво написано. А защо да е невероятна
  • Благодаря г-н Станев!
  • Поезия в душата си носиш.
    Сполай ти!
Random works
: ??:??