Jul 5, 2007, 11:05 AM

Ето такива дребнички неща ми се случват 

  Prose
1110 0 35
2 мин reading
Ето такива дребнички неща ми се случват

На осемнайсет съм, но съм запазена и с гърди. Да те оглеждат на осемнайсет и да ти говорят зад гърба за красивите формички е нормално. Да минават покрай теб и да те пипат просто за късмет по гърдичките, сякаш си коминочистач и това сме преживели. Това е като имаш, а като отслабнеш, ти подсвиркват в гръб. Нищо, че отпред може да не ставаш за нищо. В поза партер няма да ме гледат в очите, я. Вървиш си по тротоара сама или с детенце за ръка и някой кара бавно до теб с колата си и ти иска телефона. Веселба. Това са мъжете с коли. Сега за тези, дето са пеша. След работа с колежки вървиме (вече не сме на осемнайсет) и си говориме. Срещу нас група мъже. Наближават и изведнъж някой ме вдига на ръце, завърта ме, целува ме по гушката. После ме оставя и продължава. Колежките ми казват, че съм флиртаджийка. Аз?! Да не би аз да го гушнах? Стоя като препарирана, а те ме питат:
- Видя ли го?
- Вие луди ли сте?! Това ми дойде като гръм от ясно небе.
- Ако знаеш колко беше красив!
- Е, какво, да изтичам и аз да го вдигна ли?
- Страхотен беше!
- Свирено, влизат в заведението, няма да го гоня. Та за какво си говорехме?
Друг път влизам в заведение. Не, влитам, защото съм закъсняла за сбирката, а приятелките ме чакат. Сядам, поръчвам си и докато обясня какво ми се е случило, някой ме вдига заедно със стола и ме премества на съседната маса. Озовавам се с трима симпатични мъже. Този, който ме пренесе, е бивш директор на телевизия. И смята, че като го видя, ще се ухиля до уши.
- Слънчице, може да съм лека на килограми, но моментално същото движение и ме връщаш откъдето си ме взел, защото ме прекъсна на най-интересното. После ще дойдеш и ще ме помолиш да ти обърна внимание.
- Ама...
- Без, „ама”, в същия ред, в който ти казах! - Връща ме, след малко ми се извинява. Чак после черпи нашата маса, за неудобството, което ми е причинил. После от друга маса ни черпят, заради шоуто. После станахме почетни гости в заведението.
Сега съм решила да напълнея, за да не ме вдигат и пренасят като перце. Кое ми е флиртаджийското, като на всичкото отгоре съм и късогледа?! Та, за някои съм била много свестна, та чак не се издържало. Е, питам аз, със всички ли трябва да преспя, дето ме закачат. Аз не трябва да спирам да работя май. А ако ми и плащат - ще си стана една милионерка за чудо и приказ. Е, не съм слънце, та навсякъде да огрея. Пък и слънце да съм, все някъде има сянка, нали?!
И така, да обобщим – за колежките съм флиртаджийка, за някои други, дето няма да ги посочваме с пръст, защото е невъзпитано, съм много свестна. Аз съм Светлана Лажова и просто не мога да остана незабелязана, но съм невинна до доказване на противното. Какво да направя, че все на мен ми се случват такива неща?!

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Мерси, Вили!!!
  • Как описваш реални ситуации само много е неприятно,когато те възприемат само като една хубава визия..и не се вгледат в човека,който се криие под тази визия поздрав от мне за разказа
  • Не си гледала реклами скоро, нъц, вече има лепило!!! Пък и ще си купя по дълга воалетка и няма да разбереш дали са паднали. Щото няма да си носиш очилата, за да изглеждаша по-млада. Па и на 90 аз няма много да рипам, а ще танцувам блус с некой по-засукан 80 годишен младеж. Гледаш ме проста, ама външният вид понякога лъже, мила моя.
  • гадното е, че като станеш на 90, ще ти падат зъбите докато танцуваш в дискотеката
  • Магдалена, около всеки млад човек се носи очарование. Гадното идва по-късно, след като навършиш 90 годинки. Инче, поне се опитвам да не ме забележат, но не се справям много добре.
  • Хубави и весели години, когато те носят на ръце. Около тебе ,Светлана очарование се носи ,весело е.
  • То не е красотата, мила Таня, то е излъчването, което витае из въздуха и прави такива ми ти работи. Познавам красавици, от които бягат със сто километра в час. Радвам се, че съм те разсмяла!!!
  • Много е забавен този твой разказ,отдавна не съм се смяла така!Ама красотата е нож с две остриета Не оставаш незабелязана,но включително и от досадници
  • Жени, знаех си, че мога да разчитам на теб! Я и Вероника, браво! Стами, дай си адреса, мъжът ми готви много хубаво! Рико, благодаря ти, ще те послушам и ще продължа. Виждаш ли колко съм добричка. Ванилин, радвам се, че съм те усмихнала!!!
  • Разсмя ме, Светлана! Поздрави!
  • Много приятно разказваш! Продължавай Поздравления!
  • Хей ,Сладкодумке...докато не ти изчета разказчетата неставам от компютъра ,така се захласвам .И виж какво стана ...сега ми загоря манджата лелей ти си виновна хахаха така да знаеш!!!
    Поздравче за настроението което пак ми създаде днес Светле,сега отивам за правя ново ядене,че после май мен ще ме ядат!!!
    Приятна неделя и успешна седмица!!!
  • call me Jenny )) демек, за приятелите си съм Жени!!! Съгласна!!! За учредяване на квото и да било, трЕбват трима члена, нали?! Гласувам ЗА!
  • Евгения и Вероника, айде клуб "Отчаяни съпруги" не, но клуб на "Уникалните" можем да си спретнем като едното нищо. Какво ще кажете?! Как се намерихме такива сладуранки, просто се чудя, как една нема неуникална?! Късмет бе, браво на нас!!!

  • Днес определено твоят разказ, Светла, ще ми изкара деня с усмивка!!! Смях се, извинявай, ама прочетох и коментарите, и на с тях се смях - ей така - искрено, от сърце!!! Освен това, потривам доволно с ръце, защото - виждам - си разказвач от класа.... ухаааа...какво четене ме чака... през вековете
    Здраве и Любов от мен!
    И много смях, за да оцеляваме!!!
  • Нели, признавам си, само не ме бийте, че съм много нежна, моля!!! Малина, моля! Заповядай пак!!!
  • Ангар, тебе какво те чака, само ако знаеш! Седни удобно и се облегни! Налага се да се видиме с тебе, за да ти пусна тока!!! Никакво отпадане, скъпи! Щом си се хванал на хорото, трябва да си сърбаш попарата...нещо такова май беше. Или - ще играеш с мене хорото до край, не помня как е точно. А ми отказа пред всички, а почвам да се държа с тебе като със собствен съпруг. Предупреден си!!!
  • Таня, да не би да са виновни феромоните, как не се сетих по-рано?! Теди, Румен каза, че съм невинна, моля те, недей така!!! Здравче, супер, само така!!! Инче, изгубихме се покрай тия мъжове. Галка, айде и ти се пристрасти! Мерси за усмивките ти Елена!!! И на Мимоза благодаря!!! Моряче, що ли мъжът ми не мисли като теб?! За децата - голямият ми син е добър баща, а малкият е цяло шоу. Като работеше в кафето до нас, всички 50 годишни жени бяха лудо влюбени в него и все питаха: Къде е хубавото момченце, кога е на работа? Сладури са ми, нали са си мои!
  • Ице, ама пък знаеш ли как ще се налея, ще стана закръглена, апетитна жена, чак да ме изядеш. Не ти де,ей веднага хвана вилицата и ножа, лакомник такъв. Ей, ненаял се, това младите нямате спирка. Дарчо, обаче по-добрите батерии, дето издържат повече, много повече Анет, какво да направиме, с тея мъже станахме почти летящи!!!
  • Деси, това си е самата истина. То понякога ми се реве, ама айде друг път. Анетче, ще напълнея аз, ще видят тогава. Румене, много ти благодаря, много!!! Олекна ми, като ме оневини!!! Петинка, значи да не се напъвам да напълнявам. Шопче, така излиза щом казвате. Ели, вие защо не запишете с него фигурно пързаляне? Ще има да си го въртиш във въздуха, ще станете отраз световни шампиони. Пробвайте!!! Инна, дали да не запиша сумо?!
  • Благодаря за настроението!
  • Светле, за нас в "Откровения" ти си неповторимата Светлана Лажова и хич не се и напъвай да останеш незабелязана, защото просто няма как. Виновна си, затова че ни болят коремите от смях, признай си веднага!
  • Магнетична личност си наистина! Като магнит привличаш мъжете! Единствено мене ме привлече като с електромагнит: прекъсна ми тока - и отпаднах!
  • Определено е щастие за хората около теб да те наблюдават или слушат! Такъв характер е радост за очите! Съпругът ти е най-голямият щастливец! И понеже ненапразно си го избрала заради неговите качества - представям си какви характери имат твоите двама сина! Определено ти не трябва да работиш! Ти трябва да ЖИВЕЕШ И ДА ПИШЕШ!
  • В интернет има статии на Борислав Иванов Иванов на тема "Българска говореща азбука". В тях се посочва как от 30 букви-звуци /30 думички/се е образувал българският език - много са интересни.
    За разказчето ти усмивки
  • Без твоите разкази не мога!И дума да не става!
    Поздравления,мила!
    Браво!!!!
  • Развесели ме, Светле!!!
    Флиртаджийка такава!?
  • Ти си магнетична личност Светле!
    Щом разказите ти завладяват с такава сила ,представям си каква си за мъжете!
    Браво за поредният разказ-истнина!
  • Май и аз ще трябва да понапълнея, че и на мен често ми се случва все да съм из въздуха
    Много ми хареса разказа ти, Светле!
  • Голями, малки...Добрите майстори(мъже и жени) работят със всякакъв размер. Ама един съвет.Аз днес май съветник го давам нещо. Не напълнявай, че мъжа ти нови дрехи ще трябва да ти купува. Или ще трябва да си изкараш сама парите за тях. Но ще опровергаеш горните си думи.
    Ти си Светлето и си една невероятна скица, образ с огромна усмивка!!!
    Развесели ме, Светле!!! Поздрави!!!
  • Ей,страхотно е!!!
    Нензая дали напълняването много ще помогне-после ще вземат и мъжете да заякват и пак същото Трябва си солидно качване на кг
    Поздрави!
  • Невероятен разказвач си Светле
    Поздрав!!!
  • Е, аз като си ТЕЖА на мястото, мен не ме вдигат със стола, обаче... си е почти като при теб!
    Ами какво да се прави - съдбаааа... Хехехе!
    Поредната доза смях от Уникалната Светланка Лажова!
  • Не си виновна мила, дори не си го слагай на сърце.
    За натежаването добре си го измислила, повярвай ми.


    Поздрав и усмивка.
  • Абе, ти си уникат!!!
    Паднах от смях още с първото изречение...!!!
Random works
: ??:??