Dec 21, 2010, 12:17 AM

Глупост 

  Prose » Epigrams, Miniatures, Aphorisms
1436 0 6

Човешката глупост
е разпръсната по света.
Говорим повече от сто различни езика и наречия.
И сред цялата тази врява от крясъци, предразсъдъци,
си пробива път древният общ език на Глупостта.
Глупостта, различна и еднаква.
Богата като живота
и проста като смъртта.
Езикът, на който един ден отново
ще се гради вавилонската кула.

Свещени сме глупците, 
мислим се за най-добрите.

И ще дойде денят, в който
хората ще построят паметник на глупостта...

© Никола Кокинов All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Хм, умно !
  • =) Xeй, мерси за шестицата =)
    Радвам се че ти е харесало .
    Поговорката ме нарадва
    Ми сигурно , различното дразни хората =)
    Най вече това което не разбират...

    Така и не намерих никаква информация за тоз гръцки паметник но ще ти се доверя ,щот днес съм на кеф . Значи във всеки град ще си направим по един такъв

    А празника на глупоста не е лошо като идея

    О и да не забравя, нямам все още стабилна теза за есе пък и ми е малко скучно като стил ... Твърде структурирано ми идва...
    Но защо ти не направиш едно . (Мързела е сташна работа а ? =) :Д )




  • да го беше направила есе...

    всъщност, древните гърци са минали през това и някога, във времето мноооого назад, такъв паметник е имало...
  • Паметник на глупостта... И ще има също и 'Празник на глупостта' когато хората ще поднасят на паметника специални венци (на глупостта) и ще пеят за глупостта в унисон, защото глупаци колкото щеш.
  • "Свещени сме глупците,
    мислим се за най-добрите."

    Умният човек винаги се съмнява и колкото повече знае, толкова повече му се струва, че нищо не знае и търси нови, по-високи хоризонти и то - много скромно, дори свенливо. Глупавият е самонадеян и въобразявайки си, че единствено той е прав, си позволява грубо да тъпче другите, внушавайки им само и единствено своите истини.
    Японците имат една поговорка, която ми направи силно впечатление: "Колкото по-високо самомнение, толкова по-малко умение."
    Поздравявам те за текста! Размисля, а това е винаги положително за една творба.
    Оцених творбата с шестица, но някой след мен нарочно е написал по-ниска оценка. Сигурно, за да ни отмъсти, че не мислим като него.

  • Искаh края да е ироничен, но се оказа доста заплашителен :D
Random works
: ??:??